Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yaşlı arap şikişi Etiketi


yaşlı arap şikişi yasli_arap_sikisi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
parmaklarımı külodunun arkasından içine sokarak
Merhaba arkadaşlar ben Cem, sonunda yavaş yavaş bugüne değin yaşamış olduğum ilişkileri en baştan itibaren yazmaya başladım. Bu yaşadıklarımı çok s
3009
seks hikayeleri
Sansmi Sanssizlikmi
Şansmı şanssızlıkmı? Lise 2deyim(su an üniversitedeyim:))Yeni bir kızla beraberim!Birbirimizi çok seviyoruz.Ve birgün kız arkadaşımı bizim eve çağırd
1438
seks hikayeleri
harika kalçalı pelinim
meraba sizlere bir hafta once yasadigim bir seks animi anlatmak istiyorum pelin isminde harika kalcalari olan cok guzel bir sevgilim var 23 yasinda ge
1497
seks hikayeleri
msndeki sohbeti yatakta taçlandırdık
Merhaba arkadaşlar,ben 28 yaşında yakışıklı, bu sitenin uzun süredir takipçisiyim, ben de hikayemi göndermek istedim. Burdaki hikayeler ve msnden chat
941
seks hikayeleri
ilk orgazm oluşum
lm ben izmirden tanju 24 yaşında mesleği olan sexe çok düşkün evli bir erkeğim .yan evimize yeni karı koca taşınmışlardı eşi filiz 25 yaşında balık
4900
seks hikayeleri
Üvey Annem
|selam hemen konuya geçiyorum bir pazar günü evde yanlızdık üvey annemle oyatak odasındaydı ben oturma odasında oturuyordum onun yanına bir şey söylem
21703
seks hikayeleri
sevda ile masturmasyon
Selam ben Aslı 21 yaşındayım. Malatya’da yaşıyorum. 1.73 boylarında , sarışın , mavi gözlü seksi kalçalara ve büyük göğüslere sahip mükemmel bir kızım
5477
seks hikayeleri
BilGi İşlem
Slm bu gerçek olay daha çok yeni çalıştığım resmi dairenin bilgi işlem departmanındayım bizim dairede çalışan evli bir bayan arkadaş vardı msn adresi
1307
seks hikayeleri
Güzel Tesadüf
Doğum günümde serpil`de kutlayacağız. 2 şişe şampanya çukulata ve sevgililerim için çiçek yaptırdım kapılarına dayandım. giysileri ve makyajları çok ş
0
seks hikayeleri
Annemin Hikayesi 2
Annemin Hikayesi 2 O geceden sonra gün doğmuş, herkes evin içinde yorgun bedenlerini uyandırmaya çalışıyordu. Erkekler annemi uyandırarak yıkanıp
12879
seks hikayeleri
Fantazi
Fantazi Merhaba ben Almayadan fanatik sizlere karimla yasadigim bir sikisme hikayesini anlatacagim. Daha yeni evlenmis 3 veya 4.aylardi hani derl
2155
seks hikayeleri
fantazi hastasıyım
ben serpil , eşimle inanılmaz güzel bir seks hayatımız var geçen 10 yılda hiç bir sey değişmedi diyorken ben azmaya başladım neden mi çevremdeki erkek
5036
seks hikayeleri
dersanedeki popülerim
Selam. öncelikle bu siteye ve hazırlayanlara çok teşekkürler. çünkü mailime gelen mesajlar sayesinde sonra süper bir sex daha yaşadım. Seviştiğimiz ço
3141
seks hikayeleri
film şeridiydi
Merhaba diyerek başlayayım acıklı hikayeme .Ben küçük bir kasabada tek katlı ,bahçeli bir evde anne ve babamla yaşayan 18 yaşında , güzelce bir kızdım
9489
seks hikayeleri
Halamlarda
Halamlarda ..... selamlar ben kütahyadan bediş 24 yasındayım 1 75 boy kumral 55 kiloda 95 65 95 ölçülerinde lise mezunuyum 19 yasımda ewlendim 21 yas
3794
seks hikayeleri
Ilk Defa
MERHABALAR ŞU AN 21 YAŞINDAYIM BUNDAN HEMEN HEMEN 3 SENE ÖCE YAZLIKTAYDIK DEDEM RAHATSIZLANINCA BABAM VE ANNEMLER GİTMEK ZORUNDA KALDILAR ABİMLE BEN B
0
seks hikayeleri
göt kadar tatlı bir yer yok
Bu olay birebir gerçektir bundan iki yıl önce bi tane kızla tanıştık ve teklif ettim kabul etti sonra buluşuyor cafeye falan gidiyorduk cafede bunla s
6602
seks hikayeleri
Kızkardeşimi Yaptım
Merhabalar.. kardeşim 20 yaşında esmer çok güzel bir kızdı. Ben ise 21 yaşındaydım aramızda 1 yaş vardı ama birbirimize çok bağlıydık. küçüklükten ber
6532
seks hikayeleri
Ilk Tecrübe
Selam arkadaşlar ben uğur Sizlere sexle ilk tanışmamı anlatmak istiyorum. bunda 5 yıl önce 18 yaşındayken bizim mahallede hasta olduğum bi hatun va
1659
seks hikayeleri
Hediye
Hediye Bugün Zuhal geliyordu. Onunla neler yaşayacağımızı düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor, kalp atışlarım hızlanıyordu. Zuhal’ın geleceğ
1304
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :