Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

skişler Etiketi


skişler skisler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
şermini öyle bi siktim ki !
Merhaba arkadaşlar.Ben istanbuldan burak.1.80 boy 75 kilo 24 yaş ve atletik bir vucut işte bu benim...oldukça yakışıklı oldugum söylenir... Ben tamame
2476
seks hikayeleri
Küçük Kız
|anlatacağım hikakeye inanamayacaksınız. bizim alt katta serap diye diye bi ufaklık var 14 yaşında daha önce hiç dikkatimi çekmemişti nede olsa ufacık
9445
seks hikayeleri
babamla abim beni sikerken annem girdi içeri
bn 19 yaşında çok sexi bi kızım kartaşta yaşıom.lafı uaztmadan, annem bir adanaya gitti babam bni yanına çağırda gl yanımda uzan dedi bn de uzandım ta
113214
seks hikayeleri
Ben Boyle Sey Gormedimgazeteleri Takip Edenler Bilir
Ben böyle şey görmedim!!(gazeteleri takip edenler bilir) Bundan 5 sene önceydi... Ben lise 1e giderken oldu bu olay...... Okulumuz adanada o kada
2228
seks hikayeleri
Liseli Eylem
|ben bursadan hasan 17 yasındayım v ebu olay tam 2 ay önce yasandı okulda tiyatro calımalarına katılmıstım tiyatroda sibel adında süper bi vücudu olan
2851
seks hikayeleri
Teyzemin Oglu
Teyzemin oğlu slm ben size elimde olmadan gelişen bir anımı anlatacağım.benim 20 yaşında bir kuzenim var yani teyzemin oğlu. birgün birkaç arkadaş to
4792
seks hikayeleri
liseli aşkımla ilk deneyimimiz
Mrb dostlar, ben Ekrem 18 yaşındayım ve daha hiç daha önce biz kızla birlikte olmamıştım. Ama tabi talih banada güldü ve sonunda bende bir kızla birli
7049
seks hikayeleri
Vefa
Üniversite yıllarımın sonlarıdı ben antepte okuyorum . Agabeyim avusturalyada çalışmakta izine 2 yılda bir geliyor tabi yemge genç onuda ben idare edi
1469
seks hikayeleri
bu işin yaşı yokmuş
Merhaba . Bende bir anımı paylaşmak istiyorum sizle. Bundan 5 sene önce 42 yaşında yaşanmış bir anı. Nette gay sitelerinde gezinirken bir mesaj ge
5566
seks hikayeleri
duvara yasladım becerdim
onu duvara yasladım ve ellerimi badisinin altına soktum sonunda o mükemmel gögüslere elleyebiliyordum bu heyecanla çok sert sıkıyordum canı acıyordu a
2075
seks hikayeleri
babam beni yakalayınca
Annem bazı hafta sonları ananeme giderdi. yine böyle b haftasonu annem gittiğinde ben odamda tv izliyodum babam salonda gazete okuyodu. sonra sıkılıp
32853
seks hikayeleri
tuvalette yakalayıp siktim
adanada bır lisede ogrencılıgım zamanında benım sınıfımda cok sexı burcudıye bır kız vardı onu her gorusumde kuduruyordum tabı tek kuduran ben deıldım
2843
seks hikayeleri
Salim Ve Karısı
Merhaba arkadaşlar sizlere başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Bir gün Antalya larada karavanımı bir kampinge parkı ettim ve tatil yapıyordum. Salimle
1737
seks hikayeleri
Beni Kabinde Becerdi
Merhaba ben 167 boyunda 24 yasinda sarisin baliketli denilen cinsten guzel bir bayanim Guzelligimdendolayi basima gelen bir olayi anlatacagim :) Birg
2782
seks hikayeleri
Eniştemin Karısı Oldum
Ben istanbulda yaşayan 39 yaşında evli bir bayım başımdan 18 ay önce geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim eniştem avu
7366
seks hikayeleri
Yengemi Sikişim
Mrb ben bülent.lafı fazla uzatmadan meselye gireyim.benim bir yengem var taş gibidir.hep onu sikmenin hayalini ederdim.nese birgün yengemlere gitmişti
12312
seks hikayeleri
Evli Ciftin Arasında Pasif Oldum!
Merhaba arzulu okuyucular. ben volkan, tekirdağdan size bu hikayemi gönderiyorum. 1 ay önce başımdan geçen hikayeme geçmeden önce kendimi tanıtayım. B
10277
seks hikayeleri
TARİHCİ
Mrb ben manısadan suleyman 17 yasındayım benım bır tarıh ogretmenım vardı ve benden hoslanıyordu bırgun benı ders calısmak ııcn evıne cagırdı ve gıttı
1907
seks hikayeleri
Abim Amımda Şampanya Açtı
Ben 17 yaşında bakire bi kızdım.Tabiki kendimi kocama saklıyordum ma ne olduysa oldu.bir gün ben okuldan gelmiş evde dar bi taytla oyuruyodum sadece 2
25806
seks hikayeleri
60`lık Dostum
başımdan geçen gerçek olayı sizlerle paylaşmak istiyorum ben kariyerli iş sahibiyim ismim A.dostumun ismide A. DIR.dostum 60 yaşında ben ise 52 yaşınd
5640
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :