Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sikişen asyalı bayanlar götten Etiketi


sikişen asyalı bayanlar götten sikisen_asyali_bayanlar_gotten
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Olgun Ve Dolgun
Elim zilin zerine giderken garip bir heyecan vardı içimde. Ne ismini biliyordum, ne de nasıl biri ile karşılaşacağım hakkında bir fikrim vardı. Chatte
3566
seks hikayeleri
Hülyanın Çorapları
Bir gün iş yerindeyken karşı masada oturan iş arkadaşım Hülya hanım beni yanına çağırdı, topuklu ayakkabısının topuğunun kırıldığını yolun karşısındak
1785
seks hikayeleri
Ilk Kez
Slm ben volkan 16 yaşındayım 170 boy 60 kilo ist. oturuyorum neyse hikayeme geçeyim o zamanlar çok azmıştım dayanamıyordum internetimde yoktu birile
3993
seks hikayeleri
miraya çaktım
okulun son günleriydi ve okula çok az kişi geliyordu. sınıfımızda mira adında gül gibi bi kız vardı... fıstık gibiydi kalçalar gögüsler bi harika..! k
653
seks hikayeleri
Bursa Arabada Kacamak
Bursa Arabada kacamak:) bursadayim ve evliyimm ama icten icee lez egilimlerim vardi.birgun yolda otostop ceken bir bayan gordum e arabama aldimm o da
6648
seks hikayeleri
Harika Dokunus
Harika Dokunuş Size bir anımı anlatmak istiyorum. Biriyle beraberligim vardı ama sex üzerine. Canı istedigi zaman bize gelir, sabaha kadar sivişirdik
879
seks hikayeleri
lise yıllarımda iyi sikildim
Merhaba arkadaslar adım melis 19 yaşında 1.80 boylarında uzun saçlı sarışın mavi gözlü bir kızım.O gece canım çok sıkılmıştı arkadasımı arayarak bana
761
seks hikayeleri
Orospulukta Son Nokta
Selam adım hande. 90 65 95 ölçülerinde esmer bir kızım. Lise 3 de iken orospulukla para kazanıyordum. Hem zevklydi hemde paralıydı.Selam adım hande. 9
4907
seks hikayeleri
Uyku Ilacı
Slm ben 19 yaşında eczacılık fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim .Hayatımda ilk deneyimim Bir hafta önce ablamı yla uyutup tecavüz etmem oldu.Ablamdan bahs
4612
seks hikayeleri
Taksit Yerine Am Siktim
Taksit Yerine Am Siktim herkese selam benim başımdan geçen olay bir alacak verecek meselesinden yatağa kadar giden bir olay. bizim mobilya satan bir
2623
seks hikayeleri
KIZ 16 YAŞINDA AMA HERKESE TAŞ ÇIKARTIR
SLM ARKADAŞLAR... BU HİKAYE BENİM BİZZAT BAŞIMDAN GEÇTİ AMA KESİNLİKLE GERÇEK... BEN 20 YAŞINDA NİĞDEDE BİR İŞ ADAMIYIM.BAZI KIZLARI BİLİRSİNİZ GÜZEL
11371
seks hikayeleri
Kızkardeşimle 69
|ben 20 yaşında izmirde yaşayan biriyim.adım hakan.kızkardeşim burçak 17 yaşında esmer 168 boyunda 52 kg ölçülerinde harika bir kız.onu son bir yıldan
5499
seks hikayeleri
oda zevk alıyordu
Merhaba ben kemal 19 yasında bı delikanlıyım anımın dıger kahramanı benim samımı arkadaşım begum begum 19 yasında iri göğüslü dolgun kalçalı balık etl
1854
seks hikayeleri
JİGOLO
meraba adım sem yarı turk yarı da alman yani melezzim.hikayame ilk katılıyorum bu sırrı sizlerle paylaşıyorum iyi dinleyinki dışarıdan görün dügü
1128
seks hikayeleri
hamamda karıma kaymışlar
Slm esim necla artik degisik yarak meraklisi olmus tam bir orospu olmustu benden yine birisini bulmami istiyordu.Ertesi gun hamama gitmistim ve beni k
3833
seks hikayeleri
Duramadım
Ablam 39 yaşlarında vucüd hatları muhteşem bir hatun ama ne yazık ki şansız 14 yaşında zorla evlendirildi 15 yaşında anne oldu. doğumdan bir ay sonra
3151
seks hikayeleri
Muhtesem Ruslar
Muhteşem Ruslar.... Hey.Merhabalar.Ben Ömer.22 yaşında esmer iri yapılı,hafif kirli sakallı.oldukça yakışıklı,asla ama asla kadınsı olmayan bir gayim
2356
seks hikayeleri
Hem Ona Hem Karisina
Hem ona hem karısına merhaba ben konydan ömer yasım 18 bızım oraların unlu pavyonda oturmus ıckımı yudumluyordum yanıma 25 yaslarına tolga adında bır
1898
seks hikayeleri
Ceyda
Her yıl olduğu gibi Haziran ayı gelip okullar kapandığında Ayvalıkta’ki yazlığa gitmiştik. Yerleştikten sonra yemeğe oturduğumuzda komşu daireye yeni
1171
seks hikayeleri
tadını ala ala
Merhaba ben Ankara’dan Murat. 29 yaşında 190 cm. boyunda esmeroldukça yakışıklı bir sexe çok düşkün bir gencim. Evliyim fakat kendimi güzelve sexi bay
2777
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :