Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

seksi kadın porno Etiketi


seksi kadın porno seksi_kadin_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Arkadasima Yaptigim
Arkadaşıma Yaptığım Oldum olası kızların iç çamaşırlarına hastayım. Üniversite yıllarında aynı apartmanda kaldığımız bir okul arkadaşım vardı. kızcağ
1390
seks hikayeleri
Azgın Canan
merhaba size yasadigim bir olayi anlatmak istiyorum, benim canan diye bir kiz arkadasim vardi, kendisi cok azgindi her zaman onlara gittigimde dar min
1283
seks hikayeleri
Anne Ve Kızı
|bundan bır ay önce sureklı beraber yasadıgım kadınla beraber kactık ve bır ev tuttuk.hersey okadar guzeldıkı anlatamam sabahtan aksama kadar sevısıyo
4939
seks hikayeleri
Hocayla yalnız kalınca kendimi siktirdim
Cumartesi öğleye doğru annemin sesiyle uyandım. “Kalk, öğretmenin geldi!” aman tanrım, tamamıyla unutmuştum. Matematik öğretmenim fırat be
12636
seks hikayeleri
emel'in beni dillemesi
hikayeleri büyük bir zevkle okuyop takip ediyorum size öncelikle kendimden biraz bahsedeyim ismim Barış 24 yasındayım istanbulda yasıyorum 1.81 boyund
1221
seks hikayeleri
Komsunun Karisi
Komsunun karisi............. slm millet isterseniz inanin ister inanmayin tam bir iki sene önce yani basimiza yeni komsular tasindi evli 35 yaslarind
3645
seks hikayeleri
Yengem Giitttiii:::
Slm hikayeciler size 1 hafta önce başımdan geçen bi ikayemi anlatacagım..hemen hikayeme geceyim..yengemler köyde oturuyorlardı..köyde de çalışmalar co
5381
seks hikayeleri
Liseli Saksocu
Liseli Saksocu Mrb ben 19 yaşında yeşil gözlü sex sever bi gencim. Bezmem sexten. Bir gün evin altında basket oynarken çok terlemiştim. Üstümü çıkarı
2011
seks hikayeleri
Kaliteli ve Zevkli Bir İlişki..!
31 Yaşında Üniversite mezunu biseksüelim. Antalyada yaşadığım güzel bir anımı size anlatmak istiyorum. Tek başıma tatil yaptığım otelde akşam animasyo
2783
seks hikayeleri
Ankara`da Belediye Otobüsü
Önce kendimi tanıtayım... Yaş:28, Boy:1.83 Kilo:80 İkamet:Ankara,Bu olay 15 gün önce başıma geldi. Sabah bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekle
3747
seks hikayeleri
Tecavuz
|merhaba ben ali yaşım 21 bundan 3 yıl once bı pılan yaptım arkadaşlarla annem ve babam ankaraya gitmişti ogun 13 gun gelmiyeceklerdi arkadaşlar ban
6531
seks hikayeleri
Işıl Abla
merhaba sexhıkayelerı okuyucuları ben 21 yasında oldukcayakışıklı fızıgı çok ıyı olan bır gencım sıze başımdan gecen ıyı bır anımı anlatmak ıstıyorumm
1525
seks hikayeleri
Güzel Müdirem
Selam, biraz sonra duyacaklarınızla çizeceğiniz resme lütfen benim imzamı atın, biz iki arkadaşız benim adım Olcay, arkadaşımınki ise tansel, bizler b
1572
seks hikayeleri
Emrah abi Zorla sikti
Selam adim alper bu olay başimdan 16 yaşinda geçti şu anda 17 yaşindayim uzun boylu balık etli birisiyim herkes benle şakalaşirdi taş gibisin filan di
23346
seks hikayeleri
Zevkin Doruklarında
Hayatı çok seven ve yaşamayı bilen birisi. Yaşamın içinden biriyim işte. Bazen, sapıkça geliyor ama erotik hikayeleri okumayı seviyorum. Ben de başımd
1856
seks hikayeleri
Olmaz Boyle Birsey Efeman Seri 1
Olmaz Boyle Birsey (efeman seri 1) Bu siteye devamli girip cesitli hikayeleri okuyorum. Ve gercekten cok hosuma gidiyor. Bu nedenle bende basimdan
1108
seks hikayeleri
Seymanin Nefis Ayaklari
Şeymanın nefis ayakları Selam fetis okyucuları adım necati 20 yaşındayım, hayatımda hiç böyle zevk almamıştım.Avrupa yaşamaktayım, yazın memlekete gi
1267
seks hikayeleri
Isyeri
İşyeri Katrin ile samimiyetimiz arttıkça sohbetimizin konuları da değişmeye başladı. Sosyal yaşamdaki erkek egemenliğinden, ataerkil türk toplumu
1269
seks hikayeleri
Ormanda Becerdim
selam benim adım ali,lise son sınıf öğrencisim.Sizlere başımdan geçen bi olayı yazmak istedim.Okulda aynı sınıfta okuduğum neşe diye bi kıs wardı ve ç
2052
seks hikayeleri
Yeğenim Götünü Sikmeyi Ben Başlattım,dedem Bitirdi.
Ben köyde yaşıyorum.37 yaşındayım.Abimin 9 yaşında bir kızı var.Adı Fatma.Fatma daha çocuk gibiydi.Çok saf biriydi.Safmı aptalmı belli değildi.Öyle ki
13627
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :