Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

oglumun arkdası, Etiketi


oglumun arkdası, oglumun_arkdasi_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
halama zorla sahip oldum
Bu anlatacağım doğru olduğuna yemin edebilirim. Ben 15 yaşında ve milli olmuş bir gencim. Ben yengeme ve halama aşırı ilgi duyardım. Size halamı tanıt
12341
seks hikayeleri
olgun tübanlı
herkese selamlar öncelikler uydurmaca hikaylerden biri değil yeminle gerçektir. minbüse bindim ayakta sadece 2 kii vardı arka tarafa geçtim oturan haf
24438
seks hikayeleri
harika basıyorsun aşkım
ben 30 yaşında minyon, sarışın ve hoş bir kadınım. Tabiri caizse tam bir azgınım ve en büyük şikayetim de kocamın seyahate gittiği uzun günler. Yine s
4439
seks hikayeleri
Bu Ne Kuvvet
|slm ben istanbuldan akın üsküdar lisesinde oku yorum lise son sınıftı öss ye hazırlandığımdan kızlarla konuşacak vakit yoktu birgün bir kız arkadaş
0
seks hikayeleri
Türbanlı Yengem
|ben izmitte oturuyorum 25 yaşındayım yengem zeliha ise 35 yaşında balık etli 11 yaşında da kızı var yengemi her görüşüm de sikim kazık gibi oluyor eş
0
seks hikayeleri
İlk Tecrübe
slm sevgili okurlar sizlere başımdan gecen bir hikayayi anlatacagım tatil için köye gitmiştik ailemle birlikte köyde baba annemlerin hayvanları varcan
23538
seks hikayeleri
Yok Böylesi!!
Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altı
1990
seks hikayeleri
Kendimi Tutamadım..!
Evet arkadaşlar hikayemin bir kısmı bugün siz değerli okurlara yayınlanmış.Bir çok okuyan arkadaş bu hikaye burada bitmemiştir. Bu hikayenin devamı ol
2856
seks hikayeleri
neclayla
O gün rutin zamanlardan biriydi, ta ki onun odama girişine kadar. Kucağında küçük bebeği ve yanında kocasıyla (kısa boylu, dazlak biri) geldiler. Yakl
675
seks hikayeleri
Otobustede Oluyormus
Otobüstede oluyormuş Benim fantezim otobuste giderken bir kariyi sikmek.Nasilmi yapmak istiyorum durun size anlatayim.Hayal olarak yasanmis gibi
2706
seks hikayeleri
Öğrencimin Annesi
Ben üniversiteyi bitirip mezun oldum.Tayinim doğunun sessiz bir iline çıktı. Oradan da bir ilçeye gittim.mesleğim gereği öğrencilerim ve sınıfım vardı
3008
seks hikayeleri
Arabasinda ilk deneyim
Merhaba ben yurtdisindan katiliyorum,ismim onemli degil, hos guzel bakimli bir bayanim, ve buyuk bir zevkle hemen hemen butun hikayeleri okuyorum ve
3878
seks hikayeleri
Küçük Komuşuuuu
Ben 18 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim.size başımdan 2 gün önce geçen bi olayı anlatmak istiyorum.bizim alt komşu karılı kocalı çalışıyolar.kız
16849
seks hikayeleri
Nasil Efemine Oldum
Nasıl efemine oldum. Yaklaşık 1 yıldır, son derece ilginç bir hayat yaşıyorum. Oysa kendimi bildim bileli sekse ve fantezilere karşı yakın ilgi duymu
2395
seks hikayeleri
bu işin yaşı yokmuş
Merhaba . Bende bir anımı paylaşmak istiyorum sizle. Bundan 5 sene önce 42 yaşında yaşanmış bir anı. Nette gay sitelerinde gezinirken bir mesaj ge
5569
seks hikayeleri
HAYALİM YENGEM
merhaba ben  selim 21 yaşında üniversiteliyim ve tam bir am manyağıyım bence dünyanın en güzel sey.sıze bundan 1 ay önce basımdan gecen bır olayı
3975
seks hikayeleri
O Cocugu
O. çocuğu Selamlar ben fatih. Bir gün kerhaneye gittim.oradaki orospuların başında duran kadına hayran kalmıştım.yanına gittim ne kadar fiyatın d
2245
seks hikayeleri
hasan hocam ve mir
İsim : bakiiii... :DMail :
1618
seks hikayeleri
Komşumuzun Kızı
Günlerden pazardı evliyim eşimi annesine göndermiştim yaklaşık olarak bir haftadır eşim yanımda yoktu bende bir haftadır sikiş yapamıyordum evde yanlı
1995
seks hikayeleri
Ablamla
ablamın adı aybüke..benım adımda idris.yasım 18. ablamın yası 24 duzgun fızıklı kılosu normal ve puruzsuz bı cıldı olan kadındır. bı gun havuza gıtme
43833
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :