Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ogluma siktirdim Etiketi


ogluma siktirdim ogluma_siktirdim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Iki Erkekle Ilk Defa
İki Erkekle İlk Defa Merhabalar. Ben meltem. Temmuz ayının ortalarında bir halı dükkanında işe başlamıştım. Yeni arkadaslar edinmiş aksamları beraber
3338
seks hikayeleri
Abla Kardis 2
Abla Kardiş 2 Sırtüstü uzanınca bacakları hafif aralandı. tombul, yuvarlak, kılsız kasıklarının arasındaki dudakları yapışık gibi duran amı seyre doy
2162
seks hikayeleri
çırpındıkça zevki çogaldı
ben 35 yaşında gizli bir Aktif ve Pasifim. Uzun yıllar önce başımdan geçen olayları paylaşmak istedim.Çünkü bir kere siktim bir kere sikildim. İzmir f
2063
seks hikayeleri
16 Yasindaki Kizin Tecavuze Ugramasi
16 Yaşındaki kızın tecavüze uğraması İşte size bir küçük kızın nasıl siktiğimi anlataçağım size bu yaşanmış bir olay sizi keyifleteçek çılgına döneçe
37877
seks hikayeleri
Annemle Sıcak Temas
Ben 21 yaşında ankarada okuyan bir üniversite öğrencisiyim. Annem 42 yaşında ev kadını her ana oğul gibi normal bir hayatımız varken bir gece rüyamda
38035
seks hikayeleri
Gay
Gay ben amcam oğlunu nasıl siktiyimi anlatacam size bu olay 2 yıl önce gerçekleşti ve o şu an askerde kıbrısta bi ğön bizim eve geldi evde yanlız old
2318
seks hikayeleri
Şanslı Erkek
Merhaba arkadaşlar ben kendimi dünyanın en şanslı erkeği zannediyorum.Nedeni ise yaşadığım şehrin mahalesindeki engüzel kadınlarını sikmek ben oldukça
1087
seks hikayeleri
Harikaydı
Merhaba ben 20 yasındayım ve vanda yasıyorum.Bundan 2 ay oncecıktıgım bır kız vardı.Harıka bır vücudu ve guzellıgı vardı.Tabi birazda işverıyordu.Zate
0
seks hikayeleri
Aahhhh Be Kızımmm ? :)
|slm ben suadiye den adım batuhan bundan yaklaşık 2 yıl önce oln bir olayı sizlerle paylaşıcam ozamanlaz 24 yaşındaydımm liseden bir kız arkadaşı görd
5240
seks hikayeleri
Porno Filmde Oynadım
Adım Derya. 21 yaşında emer kısa saçlı güzel kalçalı bir dilberim. Bundan 1 sene önce bir partide tanımadığım biri sarhoşken kızlığımı bozdu ve bunun
21017
seks hikayeleri
sarhoş arzuyla
ben Samsundan Arif bu siteye iki yıldır katılıyorum ve evli bayanlara ilgim çok büyük nezaman bir evli bayan görsem onu bir kenara çekip sikesim geliy
1062
seks hikayeleri
Bi Sex
Bi sex Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1. 77 Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum, neyse bunlar onemli konular deg
2496
seks hikayeleri
Kendimi Tutamadim MUTLUYUM
Kendimi Tutamadim!!!!!!!!!! MUTLUYUM!!!! Merhaba ben 50Cent.18 yasindayim ve Ankaraliyim!!Ankaraliyim ama aslen kendim Almanyada kaliyorum!! Beni
1476
seks hikayeleri
karımı verirken bastım
Karım 46 yaşında ben 48 yaşındayım karım 170 boyunda biraz kilolu beyaz tenli kıvırcık siyah saçlı sexse doymayan bir kısrak. Bende avukatım sex yapma
5713
seks hikayeleri
Teyzemden Çocuğum Oldu
Teyzemden Çocuğum Oldu Merhabalar .. Tesadufen bu siteye girdim ve hikayeleri okudum ve sizlere yaklaşık 2 yıl once başımdan gecen ve hala devam e
9316
seks hikayeleri
hayallerimi süsleyen güzel
Size çok arzuladığım bir hikayeyi yazacağım. okul yeni kapanmıştı bizim bir komşumuzun çok güzel sarışın, göğüsleri mükemmel kocaman, 17 yaşında yani
2909
seks hikayeleri
BİRAZ ZORLANDI AMA
slm ben kem.. country adında bir  sitede güvenlik olarakçalışıyorum benimle beraber K-9 köpeklerimizde  görev yapar bir gün görevdyken 
2065
seks hikayeleri
Beni Delirtti
yazın başımdan geçen bir olayı sizlerle paylşmak istedim her sene okullar kapanınca çeşmedeki yazlıgımıza gideriz orasıda zenginlrin oturdugu siteler
0
seks hikayeleri
yeni gelin'in gerdek gecesi
sizlere daha önce de yazmıstım. bu 2.izmirliyim 20yasındayımevde chat yapıyordum canım cok sıkılıyordu telefonum caldı arayan aslıydı banabizimle tati
109889
seks hikayeleri
Arabada Sabahladik
Arabada sabahladık. Slm arkadaslar.Ben adanadan yazıyorum.Hikayeme baslamadan önce sitenin içeriğini çok bengendiğimi söylemeliyim.Olay daha 2ay önce
2375
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :