Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

körpe kızlar Etiketi


körpe kızlar korpe_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Şaşkındım
Merhaba size başımdan geçen bir olayı anlatacağım ben İzmirde üniversitede okuyorum. Dolayısıyla evime yılda bir veya iki kez gidebiliyorum. Annemle b
2208
seks hikayeleri
bibime çaktım
salam.men azerbaycanliyam. kecek metlebe.zor hekayedi,oxuyun axira kimi.olan seydi. dayimin arvadi zor seyiydi.menimde buna gozum dusmusdu.her def
1995
seks hikayeleri
Komşumuz Açtı
Adım Serkan. Şu an 24 yaşındayım. Sizlere anlatacağım olay 2 yıl kadar önce başımdan geçti. Anlatacaklarım bizzat benim yaşadığım ve içinde en ufak bi
1990
seks hikayeleri
Liseli Kadınsı Pasif Askım
Slm gecen hafta ınternette tanıstıgım pasıfle bulustum ne goreyım 18 yasında hafıf sarısın kadınsı bır pasıf benımle bırlıkte olmak ıstedı tabıkı bend
5913
seks hikayeleri
Mügenin Devasa Yarrağı Ve Kız Kardeşim.
Müge ile yaşamaya başladıktan sonra kısa bir tatil için ailemin yanına gittim.Kız kardeşim Meral ile tatili iyi bir şekilde geçirdik.Daha sonra kendi
6078
seks hikayeleri
karımın arkadaşıyla :)
merhaba arkadaşlar ben hollandadan sadullah sizlere esimin arkadasi filiz kocagi nasil siktiğimi anlatacam. filiz esimin arkadasi oldugu icin devamli
1475
seks hikayeleri
CANIM KOMŞUM
MERHABA BEN ALPER.İSTANBULDAN YAZIYORUM.YAŞADIGIM HIKAYE IZMIRDE YASANMIS GERCEK BIR HIKAYEDIR.1998 SENESINDE GECTI HIKAYEM.OTURDUGUM EVDEN BASKA BIR
3347
seks hikayeleri
REHBERLİK YAPARKEN
Küçüklüğümde amcam bir gün beni avlanmaya götürmüştü. o gün dağların sukunetine aşık olmuştum. Karakter olarak insanlardan soğuk olmam da beni dağla
1419
seks hikayeleri
Anılarım 7- Okulun Kütüphanecisi Bahattin Bey
Herkese merhaba.Okuyanlar bilirler,daha önce anılarım yayınlanmıştı.O kadar çok bu tip olay geliyor ki başıma hepsini yazsam roman olur.Kısaca kendimi
8057
seks hikayeleri
Kaymak Gibi Amcığı Vardı
Mrb ben istanbulda okuyan 21 yaşında ela gözlü 1.77 boylu insanlara güven veren bi yüze sahip olan bi gencim.herşey bu yaz tatilide başıma geldi.tatil
4179
seks hikayeleri
Sami Hep Annesini Anlatırdı
Merhaba Sizlere benim hayatımın dönüm noktası olan yaşadığım bir olayı yazıyorum..baska kimselerin basina gelirmi bilmem ama bana geldi ve dünyam degi
7286
seks hikayeleri
Azgın Olgun Komsum
| slm bu anlatacagım hıkaye tamamen gercektır ben bı fırmada ınsan kaynaklarında calısmaktayım annem ler ogun ende yoktu ben ısten cıkmım eve dogru ge
2911
seks hikayeleri
Izmirli Ayca1
Izmirli_ayça1 Merhaba. Adım ayça 28 yaşındayım ve ve izmirliyimi. 22 Yaşında evlenip boşandım ve yanlız yaşıyorrum. Benim hikayem bundan 3 sene eveli
1790
seks hikayeleri
terziyle
Samsun havaalaninda pantolonumun agi yirtilmisti,is gucten once oncelikli olarak pantolonumu tamir ettirmem gerekiyordu.Sehre geldigimde bir taraftan
2059
seks hikayeleri
Özlem
Hakan larla tanıştıktan sonra hayatımızın akışı değişmişti. Hakan ın da dediği gibi Ayla ve ben birbirimizi daha çok sevmeye başlamıştık. Birlikte yaş
4197
seks hikayeleri
Aylin Abisi Ve Ben
Aylin abisi ve ben Ben 16 yasindayim adim eda. Size basimdan gelen hikayemi anlatmak istiyorum siki tutunun. Ben avustralyada oturuyor. Bu hikaye gec
4233
seks hikayeleri
YAKIN ARKADAsIMIN Esi SEViL
YAKIN ARKADAŞIMIN EŞİ SEVİL Ben egede turizm beldesinde yaşamaktayım.Bir gün arkadaşımın eşi benim işyerime geldi, biraz sohbet ettik ve tavla oynama
2754
seks hikayeleri
Komşu Kızını Patlattım
Komşu Kızını Patlattım Selamlar uzun zamandır bu bölümü okuyup büyük zevk alıyorum kemal ben 21 yaşında atletik yapılı kendi halinde normal birisiy
1798
seks hikayeleri
Ablamı Siktim
Ensest_aileler@hotmail.com merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın
7758
seks hikayeleri
Eyvahhh Ki Ne
Slm ben kayseriden kato burada kızlar cıldırmış canın dedigin bile arkandan vurmuş tipte ben 2 yıldır bi kızla cıkıyodum ve birgün bana farklı bi şey
1483
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :