Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

k,lotsuz Etiketi


k,lotsuz k_lotsuz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
bodrum katında ilk kez
Merhabalar, ben Hilal. 17 yaşında, 1.60 boylarında lise 3\'te okuyan bir kızım. Olay yaklaşık 2 ay önce kadar gerçekleşti. O güne kadar kimseyle ilişk
14068
seks hikayeleri
Durakta...
Ben 17 yaşında gizli bir gayım.Bu anlatacagım olay tamami ile gerçek ve yanmıştır. Bundan 1 sene önce başımdan geçti bu olay.O gün canım çok sıkılıyor
2591
seks hikayeleri
CIRAgIN ANNESi 1
ÇIRAĞIN ANNESİ 1 Merhaba ben size hafif bir tecavüzümü anlatıcam. Birgün dükkanı kapatıpçırakla beraber birahaneye maça bakmaya gittik. Benim çırak a
3599
seks hikayeleri
İLK GELEN
Ben 14 yasında bır erkeyım.Bırgun yenıden burda hıkayeler okuyorum.OKUrken azdım ve yan masada bır bayan geldı.ARADA BENIM BILGISAYARA BAKTIGINI GORDU
2299
seks hikayeleri
izlenmesi bile yeter
Merhabalar size seneler önce yaşadığım bir olayı anlatacağım.o dönem ben rusyada çalışıyordum akşamları bazan çıkar üçbeş kadeh içerdik gene böyle bi
18169
seks hikayeleri
CANAN ÖLDÜ ÖLDÜ DİRİLDİ
Oncelikler herkese merhaba.Ben Batu 21 yasindayim cok aman aman yakisikli karizmatik bilmem ne falan degilim.(bazı arkadaslar abartıyolar yok cevremde
2333
seks hikayeleri
pizzacının içindeki kız
Slm ben konyadan arda 1,75 boyunda hafif sarısın 24 yasında biriyim her neyse hikayeme geçim konyada popüler bir alışveriş merkezinde çalışıyorum malu
3046
seks hikayeleri
Beni Siken Kişilerden İlki
Netten konuştuk uzun bir süre onunla... Neredeyse 3 ay. Arada sırada telefonda da muhabbet ediyorduk. Ama ben herkese güvenemediğim için nedense bir t
22402
seks hikayeleri
Ahhh Sezinn Ahh
|ben antalyadan erdal 16 yasındayım 1-86 boyundayım ve yakısıklıyım(kızlar ole dıyo ben dııl)neyse uzatmadan hıkayeme gırmek ıstıyorum.hıkayem antalya
1610
seks hikayeleri
Babam gotumu yaladi bende çoraplarini
Merhaba ben 16 yaşinda fiziği düzgün makyajli gezen sexsi bi gayim. Gay olduğumu aileme actim fakat ailem bundan kurtulmaya zorladi.yapamadim ve yala
6240
seks hikayeleri
Iyi Aile Dostlugu
Iyi aile dostluğu Slm biz uşakdan 24 ve 23 yaşlarında 3, 5 senelik evli çiftiz. Benim adım ramazan eşimin adıda elif. Ben askerden geldikden sonra öz
8391
seks hikayeleri
borçlarının hepsini sildim
Adim Halil istanbulun yoksul bir mahallesinde bakkalım 38 yaşındayım,mahallede bir aile vardı adam ölünce karisi ve 3 çocuğu yalnız yaşıyorlardı büyük
5660
seks hikayeleri
kısasa kısas
kudurmuş gibi yanıyor çevresi kıpkırmızı olmuştu.Annem ve babalığım karşımda çıplak vaziyette hazırolda korkuyla beni bekliyorlardı.Hayatımda ilk defa
1328
seks hikayeleri
Nermin ablanın am duvarları
Haftasonu tatilim O sıralarda 18 yaşımda idim.Pek çalışkan değildim ama kafam belden aşağı meselelere zehir gibi çalışırdı. Harika fanteziler kurardım
3222
seks hikayeleri
18`lik Seçil
, teyzesi ve benMerhaba, ismim Askin ve 20 yasindayim! 3 yil boyunca Arzu diye bir kizlabirlikteydim. Azu´d a 19 yasindaydi.Birbirimize baya asiktik v
1332
seks hikayeleri
Zavallı Apo
Bir gün hep beraber kafede otururken arkadaslarla kafede calısan arkadasım APO geldı götü o kadar iriydiki sikim dimdik olmustu . o neydı yahu her ney
1580
seks hikayeleri
Dalgali Deniz
Dalgalı Deniz mrb ben izmirden can.yazın bodruma gideriz.bütün yazı bodrumda geçirirm.geçen yaz yine bodrumdaydım arkadaş geldi izmirden 1 haftalığın
2244
seks hikayeleri
FARE AVCISI
Ben cemil ben 40 yaşlarında esmer güzeli kızların bayıldığı Fikret Hakan tipinde tipim vardır bazen arkadaşlarım bana Fikret derler. Size anlatacağım
894
seks hikayeleri
Halam Nasil Amcam Oldu
Halam Nasıl Amcam Oldu Siz “ halamın taşakları olsa amcam olurdu “ sözünün gerçek olduğuna inanmazsınız, biliyorum. Ama bu olay bizzat be
3161
seks hikayeleri
Ayni Barmaid
Aynı Barmaid Slm, Fazla uzatmadan konuya girmeye niyetliyim :) Chris geleli 4 gün falan olmuştu ve bu 4 günü tahmin edersiniz.Bir akşam ona i
931
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :