Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

jızz tube Etiketi


jızz tube jizz-tube
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sans Ancak Bu Kadar Olur
Şans Ancak Bu Kadar Olur 28 yaşında kariyer sahibi 1.79 boyunda 73 kiloda İstanbul`da yaşayan birisiyim.İşim gereği haftanın 3 günü hemen hemen gün b
1164
seks hikayeleri
Komşum Serap Abla
selam ben 26 yaşında genç bir delikanlıyım ,size ylaaramızda geçen bir olayı anlatayım..serap abla apartmanımızın en güzelkadınlarından biri çok güzel
1957
seks hikayeleri
ILK ORAL SEX
İLK ORAL SEX slm bu sitedeki hkayeler çok ateşli ve çok ilginç oluyor.eğer bu kiişiler gerçek hayatta varsa nede onlarla tanışamıyorum.bilmem neyse f
1897
seks hikayeleri
komşunun azgın karısı
Her şey bende evde tekken başladı. Birgün evde tektim bizim komşunun karısı bize geldi. Beraber oturduk. Her zamanki gibi sohbet etmeye başladık. Bira
6887
seks hikayeleri
Kocaminki Kucuktu Ne Yapayim
Kocamınki küçüktü ne yapayım merhaba sevgili okurlar adım beyza.sizlere anlatacağım hikayeyi bundan 6 ay evvel yaşadım ben 26 yasında srışın mavi göz
5160
seks hikayeleri
Emret Komutanım
doğuda askerdim.. sosyal tesislerde garsaon olarak görev yapıyordum.her akşam gelen aileler genelde aynı olduğu için artık komutanlarımızla ve aileler
6567
seks hikayeleri
Yerin seni çıtırım
serbest işle meşguldüm.okulların kapandığı yeni bir hafta başı idi. ofisimizin yakınında bulunan iş elbiseleri toptan şatışı yapan bir mağazada liseli
1268
seks hikayeleri
Fantezitorler
Fantezitörler Ben 18 yaşında bir erkeğim. Ben ve kardeşim bir gün sahilde yürürken kızlardan usandığımızı konuşuyorduk ve kızlara bir oyun oynamanın
0
seks hikayeleri
Beni Sikecekleri Evde Hazırmış
Beni Sikecekleri Evde Hazırmış Merhaba Ben yirmi altı yaşında kumral , balık etinde bir bayanım. Adım Gizem. Yüreğim insan sevgisi ile dolu cıvıl c
3655
seks hikayeleri
UNUTULMAZ PİKNİK MACERAM
Selam, ben 40`lı yaşların henüz başında seksin doyumsuz güzelliklerini yaşamayı ve yaşatmayı çok seven birisiyim.Adım Murat, bu benim gerçek adım deği
1613
seks hikayeleri
hasta odasında
mrb ben mahmut, 1,82 boy 77 kg.esmer 25yaşında birisiyim..bu olay yaklaşık 4 ay once geçti başımdan..özel bi hastanede çalışıyorum dolayısıyla hemşire
7379
seks hikayeleri
ben hakkımda bahse girmiş komşu kadınlar
slm ismim yakup yakışıklı bi erkegim komşu kadınlar bahse girmişler bi sarışın bayan vardı ismi emine beni caya davetetti olamaz dedim eşim evdese gel
5582
seks hikayeleri
KUZENİM HAKAN
 merhaba ben selen sizlere basımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum..gecen sene her yıl yaptıgımız gibi yaz tatilimizi geçirmek için antalya`ya
2536
seks hikayeleri
Eniştemi Uyuttum
Selam ben İlkay kocam sık sık şehir dışına işi gereği çıkar zaten Gönülsüz evlendim. Sümsüğün biri biraz varlıklı olduğu için biraz zorla verdiler şeh
5081
seks hikayeleri
Belediye başkanının kızı Gözde
Selam. Öncelikle hikayedeki kişiler ve hikaye tamamen doğrudur. Ben 15 yaşında orta boylarda yakışıklı bir gencim. Hikayeme geçeyim. Ben her yaz köye
6379
seks hikayeleri
Aydan Teyze
Merhaba ben 18 yaşındayım.Adım Can.Size kısa bir zaman önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.İlkokuldan beri tanıdığım beri bir kız.Kızı aslında
2342
seks hikayeleri
Gurup Ama Kalleşce
Merhabalar..ben ülkemizin sahil kısmında yaşayan bir gencim..bir temmuz çarşambasıydı ve hava kararmak üzereydi..sahilde tek başıma dolaşırken..bird
3635
seks hikayeleri
kızımla süper sex
Ben Arda 42 yaşındayım. 1.76 boyunda 72 kilo esmer kendime göre yakışıklı bir adamım. Evliyim ve 17 yaşında güzel bir kızım var. Eşimin şehir dışında
1154
seks hikayeleri
kuzenim hülyayla
ben murat samsundan 23 yaşındayım atletik vücutlu yakışıklı ve esmer tenliyim birlikte oldugum kız yani hatice onla hergün ilişkiye giriyoduk hergün g
6940
seks hikayeleri
Samsunlu Reyhan
Merhabalar ben bursadan gangster Benim olayım geçen sene yazın yaşandı.Benim Reyhan diye bir kız arkadaşım wardı onunla her fırsatta alkol alır we öpü
1530
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :