Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hadise sikişi Etiketi


hadise sikişi hadise_sikisi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ablamın evlenmesinden önce
Selam ablamın maceralarını anlatmaya calışacam sizlere ablam 35 yasında evli fakat mutlu olmayan bi bayan ve bu durum beni çok üzüyordu ablamın yatak
2256
seks hikayeleri
Canim Baldiz1
-------------------------------------------------------------------------------- Canım Baldız-1 Canım baldızda baldızım Asiyeyi nasıl siktiğimi an
4410
seks hikayeleri
HALAMIN KIZI
 slm merhaba benim hikayem halamın kızıyla ben halamın kızını pek tanımam biz istanbuldaydık nlar başka bi şehirde bi gün onlara kalmayagittik ve
3246
seks hikayeleri
CIPLAK GAYLER
ÇIPLAK GAYLER ben onur yaşım 17 bundan iki ay önce 16 yaşındaki arkadaşım barışla geziyorduk. 3 er bira içmiştik başımız az birşey dönüyordu. uçmuştu
4126
seks hikayeleri
Arkadasimin Kizi
| Ben yurt disinda calisan bir kisiyim ensest hikayeleri bir arkadasimin sayesinde buldum bende oyle bagimlilik yaptiki dunyayi toz pembe gormeye b
8818
seks hikayeleri
İş Bize Düştü
Biz küçük bir dağ kasabasında yaşamaktayız arkadaşım ve ailesi buradan yıllar önce ayrılmış okumuş ve zengin bir ailedir.kısaca yazdan yaza gelirlerdi
2292
seks hikayeleri
20 lik sexsi ablamla
Ben ailemin tek erkek ve 2 numaralı çocuğuyum. Benden 2 yaş büyük birablam var. Ben 18 ablam 20 yaşında. Annem ve babam yıllardır ayrı ve babamla 1
9588
seks hikayeleri
Yengem Ve Toni
Mrb sevgili hikaye sever arkadaşlar sizlere daha önce köpeğimle başımdan geçen olayı anlatmıştım.Şimdi ise sizlerle paylaşmak istediğim olay daha fark
10685
seks hikayeleri
MUTLU AİLE
 Selam.Ben almanyadan Kemal.21 yasindayim.Benden 3 yas büyük olan abim var adi hüseyin ve 1 yas kücük kapali olan bir kiz kardesim var,onun adida
7879
seks hikayeleri
sexse hasret hocam
merhaba arkadaşlar. Şimdi size 2 yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım.ben lisedeyken okulun ingilizce öğretmeni 28 yaşında hiç evlenmemiş taş
6228
seks hikayeleri
baldızı ilk sikişim 2
baldızın muhteşem süprüzü baldızım müzeyyen ikinci karım olmuştu.her fırsatta sikişiyorduk.4 yıl geçmişti aradan yazın çocuklar kıbrısa gidecekti
6779
seks hikayeleri
hırsız kocam yüzünden beni siktiler
Buradaki Seks Hikayelerini okudukça kendimden geçiyorum ve sürekli amım ıslanıyor. Ben de bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Adım Eylül, 29
10097
seks hikayeleri
Yengem Azdırdı
Ben 24 yaşındayım bugüne kadar bir kadınla bile ilişkiye girmemiştim taki yengemle girinceye kadar bir gün köyde tarlaya çapa yapmaya gittiğimizde yen
54728
seks hikayeleri
ÇOK DARDI
ben 24 yaşında yakışıklı denıle bilecek biriyim öğretmenlik yapmaktayım anlatacaklarım size sıradan gelebilir ama benim için ilk olduğundan anlatmak i
2442
seks hikayeleri
acaba uyuyormuydu
Bundan 1 yıl önce başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum benden 3 yaş büyük ablam serpil 2 yıl önce kocasından ayrılarak yeniden bizimle
1512
seks hikayeleri
Kocasini Aldatti
Kocasını aldattı :) Üniversite yıllarındayken, bir gün yolda yürüyordum karşıdan 2 çift geliyordu.. İstemeden olsa gerek yolda yürürken çarpıştık..
5795
seks hikayeleri
Olgun Petekten Bal Alınır
Birgun komsular altın gunu icin bizim evde toplandılar komsularımızın hepsi gelmişti ama iclerinde birivarkı hatice evli olmasına ragmen cok guzel cok
2576
seks hikayeleri
Yaz Tatili 1
Yaz tatili 1 Merhaba geçen sene başımızdan geçen bir olayı anlatmak ve sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben memurum senelik izninde eşimle tatile çıkaca
2039
seks hikayeleri
İddia Uğruna
ben bi şirkette müdürüm. ve çok hoşlandığım bir elemanım var. bir gün çok işimiz vardı ve gece mesaiye kalmak zorundaydık. tabi o elemanımıda mesaiye
1503
seks hikayeleri
Yıllar Sonra Gelen Teyzem
Teyzem evlenmek için kaçmış 20 yıldır ortalarda yoktu. İStanbulda yaşıyormuş o yıllarda. O kaçtığında ben doğmamışım bile. Üniversite için istanbula
11637
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :