güzel bayan sikişleri Etiketi Sonuçları


güzel bayan sikişleri guzel-bayan-sikisleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
İstanbul\'dan TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbul'da ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbul'dan TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
596
seks hikayeleri
TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbul'da ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbul'dan TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
5551
seks hikayeleri
komsumun karısını çok guzel sıktım
ben kayserıde yasıyorum yasım 29 komsumuzda 30 yasındaymıs neyse bize çay içmeye gelirdı annem mutfaga gidince benım oneme gectı ben çekyatta oturuyo
3587
seks hikayeleri
İstanbuldan TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM.
İstanbulda ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbuldan TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
926
seks hikayeleri
TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbulda ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbuldan TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
555
seks hikayeleri
Seks arkadaşı bayan arıyorum
Slm kayseri den ben doğan evli dul bekar bayanlar lar uzun süreli bir ilişki arıyorum ciddiyet gizlilik şart 05417258509İsim : DoğanMail : Gece-ayaz-3
1684
seks hikayeleri
guzel
Slm Ben Murat istanbulda Yaşıyorum.. Açıkçasını söylemek gerekirse böyle bir anıyı bu şekil paylaşmak Doğru Olmayabilir ama Gizlilik payı yüksek
1594
seks hikayeleri
ısrarla sikilmek istiyen bayan
Merhaba sikiş hikaye severler size lise yıllarındayken başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum. Okuyunca beğenirseniz sitenin altındaki yorum bölü
9922
seks hikayeleri
bayan muhtar
Merhaba, Bircok hikayem yuzunden birsuru mail geliyor bana.olumlu mesajlarin yani sira kendinden emin olmayan, beyinsiz, salak insanlar tarafindanda b
5268
seks hikayeleri
bankacı azgın bayan
Öyümüzden ayrılalı uzun zaman olmuştu e halile memleket özlemi falan bizimkiler köy de köy diye tutturdu Babam bize oraları anlatır o anlattıkça biz İ
6371
seks hikayeleri
Taksime Binen bayan müşteri
Selam arkadaslar toprak ben (takma) istanbul bagdat caddesnde taksi soforuyum taksideki anılarımı hani derler ya yazsam roman olur bizimde kendimize g
7225
seks hikayeleri
olgun bayan la
93 yılı zonguldaktayım işyerimin yanında devlete ait bir iş yeri varbenim mesai arkadaşım tahta kafa ahmet o devlet dairesinden mini etekli sedasayanı
6625
seks hikayeleri
tesadufen gelen evli bayan
merhaba tum sıte mudavınlerı ısmım emre 30 yasındayım 182 boyunda esmer nırmal kıloda evli bırısıyım.sıze basımdan gecen bır olayı anlatıcam ınanın ta
6529
seks hikayeleri
olgun bakımlı bayan
merhaba adım tugay 30 yasındayım ıstanbulda tıcaret ıle mesgulum arkadas sıtelerınden bırınde uye ıdım bır cok bayanla cıftle tasnımstım fakat anlatac
4129
seks hikayeleri
NE GuZEL GoTu VARMIs 2
NE GÜZEL GÖTÜ VARMIŞ 2 Selam arkadaşlar. Hikayem yayınlandıktan sonra sizleri fazla bekletmek istemedim. İşte yİne karşinizdayim. Daha önce kendimi t
8348
seks hikayeleri
Guzel Hatunu Surte Surte Bosalttim
Güzel Hatunu Sürte Sürte Boşalttım ben istanbuldan mastry size geçenlerde otobüste başımagelen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Bilenler bilir
10231
seks hikayeleri
GuZEL KOMsUM
GÜZEL KOMŞUM Kadın teniyle ilk tanışmam 18 yaşında başladı. Komşumuz daha yeni evli, ama evliliğinden henüz istediği tadı alamamış gencecik bir g
11163
seks hikayeleri
SEViL Ve ZEYNEPLE GuZEL DAKiKALAR
SEVİL ve ZEYNEPLE GÜZEL DAKİKALAR Merhaba sexhikayesi okurları.Ben Kemal 30 yaşında KUŞADASI nda yaşamaktayım.Burada bir otelde çalışıyorum Geçen haf
5835
seks hikayeleri
TATiLDE GuZEL DAKiKALAR
TATİLDE GÜZEL DAKİKALAR Merhaba sexhikayesi okurları.Ben Kemal 30 yaşında KUŞADASI nda yaşamaktayım.Burada bir otelde çalışıyorum Geçen hafta başıma
3952
seks hikayeleri
Avrupada Ilk Bayan Cigolo
Avrupada ilk bayan cigolo. slm ben hollandadan yasmin, ister inan ister inanmayin araba tamircisiyim. Cocukluktan beri araba delisiyim ve okudum tami
2599
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :