Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gt Etiketi


gt gt
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kamyoncuyla karımı yatakta bastım
Adım Devran, 18 yaşındayım. Bilirsiniz, Lisede herkesin siki ile beyni yer değiştirir. Size Suna orospusunu sikişimi anlatacağım. Suna uzun boylu, göt
4364
seks hikayeleri
minyon tipi güzel
selam ben bundan 1 yıl önce tanıştığım bir bayanla başımdan geçen bir olayayı yazacağım birgün otobüs durağında beklerken küçük minyon tipli bir bayan
1852
seks hikayeleri
Halamı Evinde Becerdim
Slm arkadaşlar bu anlatacağım hikaye gerçektir.ben 23 yaşında 1,74 boyunda bir gencim.neyse aylardan temmuzdu ve hava sıcaktı.ben o gün halama gittim.
11045
seks hikayeleri
kocasının boş bıraktıgı yatagı ben doldurdum
size yeni yaşanmış güzel bir olay anlatmak istiyorum. geçen hafta sonu akşam 10 gibi evde çok sıkılmış hava almak için dışıraya yürüyüşe çıkmaya karar
2982
seks hikayeleri
Oyun
Oyun Merhaba... Ben selin, daha önce taciz hikayelerinde başımdan geçen 3 olayı daha anlatmıştım. Hatırlardsanız ben 28 yaşında ve dolgun sayılabilec
2386
seks hikayeleri
Tatlı Lolim
Ben kazim ankarada oturuyoruz ailemle kalıyorum küçük kardeşim var adı duru daha 13 yaşında ben 20 yaşındayım üniversiteyi kazanamadığım için moralim
3241
seks hikayeleri
türbanlı kübrayla
Merhaba,ben 26 yaşında İstanbulda yalnız yaşayan bir gencim. Türbanlı arkadaşım Kübrayla bir dönem arkadaşlık yaptım.Kendisi yurtdışında okuyor.Geçen
1700
seks hikayeleri
KOMŞUMUZ SEVİM TEYZE
KOMSUMUZ SEVİM Adım gökhan lise 1 e geçmiştim annemi kanserden kaybetmiştik.Babamda 1 kaç ay sonra baskasıyla yasamaya başladı artık eve gelmiyordu.
4522
seks hikayeleri
Arabada koltuk üstünde deli gibi sikiştik
erhaba ben 16 yaşındayım 3 yıl önce başımdan bir olayı anlatmak istiyorum benden 2 yaşl büyük ablam var ben ozaman lar 13 ablam ise 16sındaydım yani b
9957
seks hikayeleri
aysun ben patronuma aşık oldum
ben 27 yaşında bir kızım enver beyin yanında sekteterlik yapıyorum oldukca güzelim patronum yakışıklı kara bıyıklı biri bayılıyorum bıyıklarına birgün
1767
seks hikayeleri
ögretmenimin kocaman bi götü vardı
selam Bu hikaye tamamem Dogrudur siksinlerki dogrudur neyse lise son ögrencisiyim 1 yıl okulda kalmışım bu olay 1 yıl önce yaşandı bizim sokaga yeni b
33824
seks hikayeleri
Dükkan Sahibem
Ben 45 yaşında evli bir erkeğim.Bundan 8 ay önce yani ocak 2004 tarihinde başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. O tarihlerde Bir iş
3761
seks hikayeleri
Arkadasin Ablasi
Selam arkadaşlar ben gökhan ankaralıyım 27 yaşındayım başımdan gecen bir hikayeyi anlatcam bir gün ben cemin evine gitmiştim ve orda oturuyoduk bilgis
1969
seks hikayeleri
Tezgahtar Kıza Tecavüz
Selam ben İstanbul dan Ahmet.23 yaşındayım.size iş hayatımda başımdan geçen bir olayı anlatıcağım. Büyük ve sırf marka satan bir mağazada çalışmaya ba
3336
seks hikayeleri
Dükkanda..
Size anlatacagım şey tamamen gerçek hikaye birgün dükkanda patronumla başbaşa kaldık içgiliydi ve benden bacaklarına masaj yapmamı istedi bende büyük
3750
seks hikayeleri
Netten Sexse Cılgınca
Yayınlanan hikayemden sonra gelen maillerin içinden özellikle birisi vardıki biraz içten ve samimi yazmıs doğal olarak onceden de soylediğim gibi ceva
2040
seks hikayeleri
etegimi yırtıp siktiler beni
slmadım şule.İstanbuldan yazıyorum.28 yaşındayım.Sarışın,güzel sayılabilecek bir kadınım.5 yıl önce eşimden ayrıldım.Yalnız yaşıyorum.Çocuğumyok.Bu si
4363
seks hikayeleri
Antalyada Muhteşem
Merhabalar ben istanbuldan selim.27 yaşında genelde pasif aktif de olabilen gayim. yaz tatili için antalya ya gitmiştim.İnternet de gay kanalların da
1757
seks hikayeleri
batuhan çok fenaydı
ben Hande. Şu anda 20 yaşındayım bu olay 18 yaşında iken başımdan geçti. ama size ilk nasıl biri olduğumu anlatmak istiyorum. Ben 1. 73 boyunda beli 6
1888
seks hikayeleri
mum sönmüştü
meraba. ben 25 yaşında hem çalışan hem okuyan bir gencim. bekar evinde kalıyoruz ve kızlı erkekli bayaa arkadaşım var. bi gün akşam ben sevgilim arkad
2222
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :