Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erotık hıkayeler Etiketi


erotık hıkayeler erotik_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kiracımız Ahmet Abi
Merhabalar ben istanbul`dan murat...Pasif ağırlıklıyım ama a+p de olabiliyorum.daha önce anal ilişkim hiç olmamıştı ama oral yapmıştım. ile yaşadığımı
3776
seks hikayeleri
üniversiteli kızı acımadan siktim
Her insanın hayatında önemli etkiler bırakan ve bundan dolayı unutulmaz olan insanlar olmuştur. Bu insanlar o denli etkiler bırakırlar ki bazen üzerim
3397
seks hikayeleri
Bilinmeyen Kiz
Bilinmeyen Kız Tekrardan merhaba. Bu sefer size hiç tanımadığım bir kızla olan ilişkimi anlatacağım. Bu olayda neredeyse tecavüze uğradım diyebilirim
1145
seks hikayeleri
msnde tanıştık
slm ben d.bakırdan cem size yeni hikayemi anlatmak isterim.. sahah işyerine geldiğimde msn nemi açmıştım baktım beni ekleyen msn adresi var önce acaba
1642
seks hikayeleri
kışın tatil bir başkaymış
ben 23 yaşında 18 yaşından beri pasif gay olan biriyim.178 boyunda 80 kiloyum bembeyaz bi tenim var ve popom biraz büyük ve çıkık.Anlatacaklarım gerçe
16868
seks hikayeleri
Izmirde Muhtesem Bir Gece
İzmirde Muhteşem Bir gece Merhaba ben mert İstanbulda yaşıyorum genellikle internetteyim şöylede bir ip ucu verelim Zurna net # netmeeting kanalında
1243
seks hikayeleri
Baldızım
ben bi şirkette müdürüm. ve çok hoşlandığım bir elemanım var. bir gün çok işimiz vardı ve gece mesaiye kalmak zorundaydık. tabi o elemanımıda mesaiye
2540
seks hikayeleri
karşı apartmanda oturan hatunla
Bundan Bir Kaç Ay Önce Yaşadığım Bir Anı Sizinle Paylaşmak İstiyorum Karşı Apartmana Yeni Birileri Taşınıyordu Evli Ve İkide Cocukları Vardı Kadın Sür
1507
seks hikayeleri
Çarşaf yırtılana kadar sikti
muhteşem sex hayatımız olmuştur.Fakat ben, hiçbir zaman yabancı bir erkeğin çekiciliğine karşı koyamadım. Size oldukça kilolu bir kadın olduğumu söyle
3041
seks hikayeleri
Cok Guzeldi Bastirdim
Çok güzeldi bastırdım selam ben sumo size başım dan geçen bir olayı anlatacağım bundan yaklaşık bir yıl önce bir tur düzenlenmişti 20_30 kilometrelik
1410
seks hikayeleri
Aslan Mesut
merhaba ben 32 yaşında bire erkeğim 18/19 yaşlarında iken köyde mesutisminde bir arkadaşım vardı çok iyi arkadaşdık akşamları köy yerinde rahatçageze
1459
seks hikayeleri
Seksi Prensesim
Merhaba arkadaşlar.ben Ahmet.Ben bir kamu kurulusunda güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum yasım 27.bu anlatacağım olayıda orda yasadım..her zamanki
1227
seks hikayeleri
Minisi harikaydı
Merhaba arkadaşlar ben üniversiteye geçen bir gencim adım mert. Lise son sınıftayken bizim sınıfta mini giyinmeyi seven bazen frikik de verirdi bu da
14162
seks hikayeleri
sikmesini bilen birini arıyorum
Anlatacağım şeyler 5 sene önce olmuştu. şu an 19 yaşındayım. 14 yaşında iken orta okuldan sonra okuyamıyacağımı anlayan babam beni bayan kuaförü yanın
6989
seks hikayeleri
Saf Ama Ateşli
Size basımdan gecen bir hikayeyi anlatıcam hayatında daha once hiç beraber olamamıs bir kızı anlatıcam bu kızın adı BAHARTAS GİBİ GÖTÜ vardı birgun bu
1843
seks hikayeleri
Seksi Şule
Çalıştığım işyerinde Şule adında bir bayan var bayan diyorum çünkü kısa süreli evlenmiş şen ve alımlı bir dul 23 yaşında 168 boyunda manken yapılı sar
1351
seks hikayeleri
Tecavüz Gibi
merhaba ben tolga bu size ikinci hikayem ben almanyada yasayan pasif bir gayim bundan iki gün önce canim cok fena yarak istiyordu evde yarak bulayamic
2240
seks hikayeleri
Sek Süt
Bizim dogup ölen bir cocugumuz var karim onu emziremedidogal olrak birgün sex yaparken ellerimle soydum badi ve etek cıktı sutyenini cikardım benide o
1544
seks hikayeleri
Mügenin Devasa Yarrağı Ve Kız Kardeşim.
Müge ile yaşamaya başladıktan sonra kısa bir tatil için ailemin yanına gittim.Kız kardeşim Meral ile tatili iyi bir şekilde geçirdik.Daha sonra kendi
6056
seks hikayeleri
Karımla Her Türlü
10 YILLIK EVLİYİZ.BİRKAÇ YILIMIZ SADECE YATAKTA ÖYLESİNE SİKİŞMEYLE GEÇTİ.BİRGÜNBİR YAKINIMLA PORNO FİLM İZLEMİŞ VE KARIMA ANLATMIŞTIM.KARIM KAPALI Bİ
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :