Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

baldız tecavüz Etiketi


baldız tecavüz baldiz_tecavuz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ciftci
Çiftçi selam, ben osman.sitenizi uzun süredir ilgiyle izliyorum. tabii ki her insanın hayatından iyi veya kötü anıları olmuştur. benimdeanılarım var
3700
seks hikayeleri
Balık Etli Yengem 2
|hıkayeme devam edıyorum dedım yaa nede olsa akrabayız bır gece abım evde yok sehır dışında yıne basbasa bıra içiyoruz balkon kapısı açık perdeler kap
3398
seks hikayeleri
Celalin Hakli Öfkesi..
Celal`in Haklı Öfkesi - Merhaba , iyi günler - İyi günler - Celal bey’le görüşmek istiyordum - Maalesef Celal bey yoklar efendi
3878
seks hikayeleri
TATİL
Benim 25 yaşlarında 170 boylarında esmer bir teyzem var.Kendisi doktordu onun götünün düşünerek bir çok gez 31 çektim.Bir gün iş nedeniyle bursaya gi
2838
seks hikayeleri
SİKTİM ONU
SLM Arkadaşlar ben mersinde oturuyorum size bir anımı anlatacağım ben ilköğretim son sınıf öğrencisiyim bir gün beden dersindeydik kız arkadaşım naime
1342
seks hikayeleri
Arkadaşlarım Fena Dağıttı
Merhabalar,şu an 28 yaşımdayım bunda 3 yıl önce taksım de bi barda biriyle tanıştım.Gece ilerleyen saatlerde hadi benim evimde içmeye devam edelim ded
6745
seks hikayeleri
sonunu getiremediler
eski komşumuz bulgaristandan gelmişti adı kazım3 yıl önçe tasınmışlardı bulgaristana birkaç günlügüne gebzedeki ablasının boş evinde kalmaya gelmişler
691
seks hikayeleri
Baldız kendi kaşındı
hemen hikaye me gecmek istiyorum.19 yaşında bir baldızım var.5 gün önce klıbalık bir akraba toluluğu olarak kayınpeter ziyaretine giitik.güzel ve manz
9276
seks hikayeleri
ince çoraplı ayaklarımla
Merhaba ben Aylin özel bir şirkette yöneticiyim. Size başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım, birgün ofiste çalışırken ince ten rengi çorabımın kaçtı
6598
seks hikayeleri
bakirenin sexsi kilodu
Ben ıspartadan fırat.Daha önceden 4 gerçek öykümü paylaşmıştım sizinle şimdide 5.hikayemle karşınızdayım. Sizinle paylaşacağım gerçek hikayem bundan y
3488
seks hikayeleri
SÜPER SikİŞ
|adim berkant bİz genelde lİselİ arkadaşlarimizla sex yapariz bİzİm eve gelİrler ve sİkİşmeye başlariz ben dün akşam arkadaşim sİbel İle bİzİm eve gel
1491
seks hikayeleri
Kardeşimin Çocuğu
Ben 21 yasında esmer, uzun boylu ve kapalı bir kızım. Annemler köye gittiğinde kardeşimle evde yalnız kalmıştık. Kardeşim salonda yattığı için geceler
35584
seks hikayeleri
Halam Ve Yengem
merhaba ben 21 yaşındayım ve istanbulda oturuyorum neyse geçelim bunlarıben bir gün halamlara gitmiştim ve sadece evde kuzenim vardı onunla biraz muha
5301
seks hikayeleri
Aylin Ile Aşk
Ben 28 yaşında yalnız bir erkeğim. Sizlere yakınlarda başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Aylin, oldukça güzel ve zor bir kadındı. Tesadüfen
868
seks hikayeleri
Nefesi Boynumdaydı
Okan beyin bürosunda işe başlamıştım. Patronum 45-50 yaşlarında oldukça yakışıklı ve seksi bir erkekti. Bense 20 yaşında sarışın balık etinde oldukça
1435
seks hikayeleri
YENGEMİ AĞLATANA KADAR SİKTİM ARAYIP KIZ KARDEŞİNİ ÇAĞIRDI ONUDA SİKTİM
ÖNCELİKLE MERHABALAR ARKADAŞLAR BUNU YAZMADAN ÖNCE DÜŞÜNDÜM YENGEME SÖZ VERMİŞTİM FAKAT NERDE GÖRECEK DİYE YAZMAYA KARAR VERDİM BU İLK HİKAYEM
5058
seks hikayeleri
Evli1
Evli-1 değerli arkadaslar ilk başta hepinize kucak dolusu selam ve sevgiler diyorum.Ben ıstanbulda oturuyorum burda anlatacaklarım net aracalığıyla g
1424
seks hikayeleri
metrodayken
Ben 17 yaşında lise 2 ye giden hafif yakışıklı bir gencim. Ankara`da yaşıyorum. İki hafta önce başımdan geçen bi olayı anlatıcam. Okulda kesi
1709
seks hikayeleri
kısmetimmiş
26 yaşında işim geregi sürekli seyehat eden birisiyim.Yaklaşık 6 ay önce Anamur Konya yolu arasında küçük bir köyün girişinde arabamın arıza sebebiyle
1263
seks hikayeleri
UYUYAN KÜÇÜK KIZA BOŞALDIM
SELAM ARKADAŞLAR! BEN 34 YAŞINDA EVLİ BİRİYİM. YAPI İTİBARİYLE MUHAFAZAKAR BİRİYİMDİR. AMA SEX KONUSUNDAKİ ZAAFIMI BİR TÜRLÜ YENEMİYORUM. YAŞADIĞIM
35593
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :