Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

babamla ben Etiketi


babamla ben babamla_ben
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Önce Kızını Sonra Annesini
Önce Kızını Sonra Annesini Merhaba ben şu anda 28 yaşındayım. anlatacağım olay 6-7 yıl kadar önce oldu. Bizim apartmanda oturan Alper adında arkada
4809
seks hikayeleri
Annem Irem Ve Ben
Bu yaz herşeyin farklı olduğu bir dönem. Sex hayatımda artık kız arkadaşımın yanı sıra annem de bulunmaktadır. Ben tek çocuk olmanın avantajı ile çok
5670
seks hikayeleri
Halamın Seksi Kızı
Bir gün evde halamın kızıyla yalnız kalacaktım Merve 18 yaşında çok seksi bir kızdır halamın kızı.beraber konuşurken konu arkadaşlığa gelmişti. daha s
15565
seks hikayeleri
AHH CARMELA AHH
ASKERLIGIMI YENI BITIRMIS VE FRANSAYA GURBETE GITMISTIM.KALDIGIM BINADA CARMELA ISIMLI COK AMA COK HOS BIR KIZ TANIDIM KIZIN HER HAREKETINDEN SEX AKIY
862
seks hikayeleri
İtiraf edeyirorum karını becerdim
slm arkadaşlar daha önce sizlere anlatmıştım dayıoğlunun karısı fatma ile yaşadığım sex hikayemi şimdi sizlere anlatacam ve severek okuyacanız gene fa
7823
seks hikayeleri
BEST OF SERAP
BEST OF SERAP Merhaba arkadaşlar size bomba gibi bir lezbiyen parti deneyimi ile dönüyorum. Uzun zamandır hayalini kurduğum bir ilişki için epey bir
1728
seks hikayeleri
Halam ve Yengemin Merakı
Maç yapmıştım ve evde uzaktı. Çok yorgundum. En yakın yer halamlardı. Onlara gidiyim, hemde bir sıcak duş alıyım demiştim. Gittim, biraz oturduktan so
39518
seks hikayeleri
Jakuzi
Benim hikayem geçen ay yaşandı hem de doğa harikası en gizemli yerlerdetahmin edemediyseniz Asmalı Konak ip ucu sizi aydınlatır eminim...Netten tanışt
882
seks hikayeleri
Travesti Ile Harika Dakikalar
Travesti ile Harika Dakikalar slm ben istanbul bostancıdan mehmet sizlere ilk kez bi travesti il olan beraberliğimi anlatacağım ama bunda hiçbir ab
6761
seks hikayeleri
kocasıyla birlikte siktim
selan ben serkan almanyada nrw de kalmaktayim ve dayimlarla yasiyorum bir restoranta calisiyorum gececi idim restorantta cok is olmadigi icin yanliz c
361
seks hikayeleri
Kuzeniyle
Kuzeniyle Bi sevgilimle onun evine gitmiştik sex hayatımız renksizdi evde bi de kuzeni vardı biz odaya çekildik ikimizde azmıştık kıyafetleri deli gi
1448
seks hikayeleri
kuzenimle bir olduk annemi beceriyoruz
Annem, Teyzem, Oğlu ve Ben Her hafta sonu şehrin gürültüsünden uzaklaşıp kafamızı dinlemek için şehrin 20 km. uzağında yeşillikler içindeki bağ evine
17184
seks hikayeleri
Kiz Kardesim
-------------------------------------------------------------------------------- Kız Kardeşim ! Selam ben Eskişehir`de kamuda çalışan birisiyim.Bu
0
seks hikayeleri
Kuzen
Biz amcamın oğluyla arkadaş gibiyiz.ben o zamanlar 12 kuzen 16 yaşındaydı.onlarla çok samimiydik.ben onlarda kalırdım oda bizde kalırdı.bi gün yine on
4741
seks hikayeleri
büyük seven karımı doyuramadım
Karımla 8 yıllık evliyiz.Seks yaşantımız oldukça iyi fakat sevişmelerimizden önce devamlı porno film izlediğimiz için karımda büyük siklere karşı bir
1518
seks hikayeleri
Merakliyim
Ben yirmi yasinda bir erkegim sadece fanteziler kurarim bugune kadar bi deneyimim olmadi buradaki hikayeler bana sacma geliyor gercek olup olmadigina
1245
seks hikayeleri
Duygunun Kölesi Oldum
Mrb ben hemen konuya gireyim bizim bi alt komşumuzuzn kızının adı duyguydu ben duygunun ayaklarını hep yalamak istemişimdir bir gün duygunun ayakkabıs
7194
seks hikayeleri
Gül Ile Güngör`ün Tanışmaları
Gül`ile Tanışmam aynen şöyle oldu.. Birgün pazarda gezerken bir Kasetçiye girdim aklıma Porno Film izlemek gelmişti ogün çok bunalmıştım dışarıda kızl
1171
seks hikayeleri
En Sonunda Halamla
Slms arkadaslar ben gürkan 1.79 boyunda 17 yaşında 79 kiloym neyse hikayem bundan 2 sene nce başlamıştı bnm taş gibi bi halam var 4 kez evlilk gecrdi
5336
seks hikayeleri
TÜRBANLI TRAVESTİ
Küçüklüğümden beri,içimdeki kadın ruhuna engel alamamıştım yıllar geçtikçe bende bir erkeğin kollarında sabahlara kadar sikilmek ve bir erkekle aynı y
9659
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :