Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Sex 15 yaş porno film Etiketi


Sex 15 yaş porno film Sex_15_yas_porno_film
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kanki Ve Kardeşi
slm. Başalamadan önce, geçirdiğim bu hikayenin gerçek olduğunubelirtmek isterim. Çocukluk arkadaşımm ile 15 yıldır görüşmüyorduk. Evime gelenbir mektu
1485
seks hikayeleri
Travestiler Buraya
Bir gün çok azdım ve de arabamla çıkıp bir travesti buldum. Son derece güzel dolgun vücutlu harika kalçası olan biriydi. eve geldik. Benim aletim bu g
2846
seks hikayeleri
İlk Defa Ali Sikti
Slm. Ben 28 yaşında beyaz tenli 1.80 boyunda güzel kalçalı bir gayim. Anlatacağım olay daha çok yeni oldu. Bir akşam arkadaşım ali ile bizim eve gitti
7318
seks hikayeleri
Öz Abimle Nasıl Seviştim Bilmiyorum.. 2
4,5 gün kadar önce hikayemi yazmıştım sizlere.baya fazl okunmuş gösterilen ilgi hoşuma gitti ama meğer ne meraklıymış izim milletimiz ensest ilişkiler
16400
seks hikayeleri
3 Kisi Tatil Evinde
Kişi Tatil Evinde Selem size başımdan geçen gerçek bir hikayemi anlatacağım.Geçen yaz kendi yazlığımmızda senelik iznimi geçiriyordum benim gibi tati
4846
seks hikayeleri
Seksi Özlem
Merhaba....ben romans...sanırım ben bu siteyi dolduracam.. tahmini burada 7-8 kadar hikayem olacak..tabi bu arada artanlar da sonradan eklenecek:)) il
1235
seks hikayeleri
Komsunun Karisi
Komsunun karisi............. slm millet isterseniz inanin ister inanmayin tam bir iki sene önce yani basimiza yeni komsular tasindi evli 35 yaslarind
3645
seks hikayeleri
doktorumla zorla
Arkadaşlar anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adıda ışık… Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o dokt
8246
seks hikayeleri
Canım Annem Halam ve Pelin - 3
Pelinin ıslanmadık yeri kalmamıştı, ben üzerine işedikçe o da elleriyle üstünden akan çişleri her tarafına yayıyordu. İşemem bitince geri çekilip onu
12082
seks hikayeleri
KIZ 16 YAŞINDA AMA HERKESE TAŞ ÇIKARTIR
SLM ARKADAŞLAR... BU HİKAYE BENİM BİZZAT BAŞIMDAN GEÇTİ AMA KESİNLİKLE GERÇEK... BEN 20 YAŞINDA NİĞDEDE BİR İŞ ADAMIYIM.BAZI KIZLARI BİLİRSİNİZ GÜZEL
11415
seks hikayeleri
Güzel Tesadüf
Doğum günümde serpil`de kutlayacağız. 2 şişe şampanya çukulata ve sevgililerim için çiçek yaptırdım kapılarına dayandım. giysileri ve makyajları çok ş
0
seks hikayeleri
kilodunu çıkartmadan
Ben 18 yaşında lise son öğrencisiyim.Biim snıfta merve diye bomba birkız var ve kızın ailesi bizim aile dostlarımız ama merve değilde onun ablasıebru
2216
seks hikayeleri
Doktor ofiste goguslerimi emdi
Arkadaşlar anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adıda ışık...Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o doktoru
16227
seks hikayeleri
Öğretmenim Serap - Ilk Deneyim
Öğretmenim Serap - ilk Deneyim bu olay bundan yaklaşık 25 sene önçe oldu.daha 17 yaşında bir delikanlı idim.üst kattaki komşumuz ögretmen serap han
2914
seks hikayeleri
genç ve taze ablam
Ben 22 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim.Hemen konuya giricem,ben veablam küçük yaştan beri biribirimize karşı bir sempati duyuyorduk ve tabiiikim
35392
seks hikayeleri
ÇOK ZEVKLİYDİ...
Ben mert...23 yaşındayım,bekarım.size başımdan geçen birebir başımdan geçen hikayemi anlatacağım.ben hatayda ikamet ediyorum,bizim eveimizin bitişiğin
1704
seks hikayeleri
Nurgül Abla
Merhaba ben 23 yaşındayım. Yakışıklı da sayılmam. Komşumuz olan 33 yaşında olan nurgül ablam var. Ara sıra bize gelirler, bizde onlara gideriz ailece
2482
seks hikayeleri
enişten zorla bana sahip oldu
Salamlar size eniştemle yattığım günü anlatmak istiyorum. ben 18 yaşında üniversite 1 e giden bir kızım. eniştem ise 26 yaşında ablamla 5 yıldır evlil
14451
seks hikayeleri
Kaçak Et
Merhaba burada yazacağım olay sadece bir itiraftır. O yüzden anlattıklarım tamamen gerçek olduğu için isimleri değiştirerek yazacağım. Hayatımda hiç k
1591
seks hikayeleri
guzel
Slm Ben Murat istanbulda Yaşıyorum.. Açıkçasını söylemek gerekirse böyle bir anıyı bu şekil paylaşmak Doğru Olmayabilir ama Gizlilik payı yüksek
1601
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :