Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Ernest hikayeler Etiketi


Ernest hikayeler Ernest_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Teyzemin Kizi Ile Masturbasyon
Teyzemin Kızı İle Masturbasyon Teyzemin kızı 17 yaşında ve şu anda üniversiteye hazırlanıyor. Bana da aşırı bir düşkünlüğü vardır. Bir cumartesi günü
4613
seks hikayeleri
Bayilana Kadar Siktirdim Ve Sikistim
Bayilana kadar siktirdim ve sikistim. merhaba sayin okuyucular. Adim Pembe ankarada dogdum ve cocuklarimla bir hollandada yasiyorum. Yasim 43. yasli
21662
seks hikayeleri
Arkadaşımın Sevgilisiydi
ARKADAŞIMIN SEVGİLİSİYDİ  Yaşadığım olay bundan bir yıl kadar önceydi. Arkadaşımın çok seksi  bir sevgilisi var sürekli ona takılır oğlum b
1589
seks hikayeleri
Beni Fene Sikti
Slm.Ben şu na 36 yaşındayım anlatacağım olay 7 sene önce oldu ve inanın hepsi gercektir. Benim çocukluk arkadaşım olan Tarık diye bir arkadaşım var
3988
seks hikayeleri
Cap Canlı
|CAP CANLI; ARKADAŞLAR, BENİM; “CANLI CANLI” ADLI OLAYIMI 30 DK. SONRA OKUMUŞTUNUZ. BEN TARZ OLARAK BU VE BENZERİ OLAYLARI DAİM YAŞAR,
912
seks hikayeleri
BÖYLE SİKİLMEK İSTERSENİZ BUYRUN
Seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum ka
5009
seks hikayeleri
HASAT ZAMANI
Merhaba ben Naciye hikayemi manisadan gönderiyorum bu olayı 11 yıl önce yaşamıştım.ozamanlar 23yaşındaydım ve 4 yıllık evliydim ama çocuğumuz yoktu d
6288
seks hikayeleri
Çoban Kızı
O zaman henüz 18 yaşındaydım. Liseyi yeni bitirmiş ve üniversiteye hazırlanıyordum. Ders çalışmaktan sıkıldığım zamanlarda, kırlara tarlalara gezmeye
2544
seks hikayeleri
Dükkanda..
Size anlatacagım şey tamamen gerçek hikaye birgün dükkanda patronumla başbaşa kaldık içgiliydi ve benden bacaklarına masaj yapmamı istedi bende büyük
3826
seks hikayeleri
teyzemin amını dölledim
merhaba yaşım 19 beyaz tenli sarı şaçlı mavi gözlü yakışıklı biriyim bunları geçelelim aslında evde bi gün tek başıma kalıyordum banyoya girdim etek t
5432
seks hikayeleri
8 Yıllık Hasret
merhaba teyzemler memlekete tatli gelmişiti otogarda karşıladık birde ne göreyim hayatımda hic görmedigim teyzemin kız karşımdayıdı cok güzeldi evli i
3130
seks hikayeleri
Enişte Bey Homo Çıktı
Sizlere benim ilk uçuşumu anlatacam 18 yaşında veletim tek gelişen uzvum yarrağım okadar hızla büyüdükü gecen haziran 12 cm ydi şimdi 18 cm o zaman in
3574
seks hikayeleri
Apo Ve Ben Aslıyı2.....(MUTLAKA OKUYUN)
|merhaba biz apo veumut size daha önce hikayemizi anlatmıştık ama bu sefer iş çığrından çıktı günlerden bi gün benim ev dolu olduğundan aponun eve git
2496
seks hikayeleri
Azginliktan Kendimi Sokaklara Vurmustum Ki
Azgınlıktan Kendimi Sokaklara Vurmuştum Ki... aklıma hamama gitmek geldi ilk defa gidicektim azmışlığın verdiği cesaretle hamamdan içeri girdim içers
4465
seks hikayeleri
O Günleri Arıyorum
SLM BEN ALİ 17 YAŞINDAYIM SİZE AMCAMIN OGLU İLE GEÇEN Bİ HİKAYEMİ ANLATMAK İSTİYORUM KISACA BİZ AMCAMIN OLU İLE ÇOK SAMİMİ İDİK SÜREKLİ BİRBİRİMİZE EL
1796
seks hikayeleri
Baldizimin Ayaklari
Baldızımın Ayakları Merhaba...size baldızımla yasadıgım sikişme değil ama sikişmeden daha heyecanlı dakikaları anlatmak istiyorum baldizim evli ve 25
4648
seks hikayeleri
YEĞENİM NESLİHAN
 merhaba ben çorumdan 18  yasında bır gencım rumuz melihbora   bundan 1 yıl once annem hastalandıgı ıcın ankaraya annemle gitmişti
3484
seks hikayeleri
C+B=A
C+B=Asize bir erkegin ne kadar azdigını anlatıcam bilirsiniz köyyerlerinde genelev yada orospu pek olmaz insanlar çogunlukla masturbasyonyaparak duygu
2254
seks hikayeleri
Acemice
Ilk geneleve gittiğimde gözüme kestirdiğim bi kız oldu ve düver girdim. Ilk yol olmasına huzur baya eksiksiz olmuştu. ayrıca kız ilk kat yapmadığımı s
551
seks hikayeleri
Once Inanamadim
Önce inanamadım merhaba arkadaşlar:öncelikle bu yazacaklarım hikaye değil gerçek olduğunu belirtmeliyim samimi olduğumu anlamanız için bu yazacak
2281
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :