Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Cepte porno vıdeo ındır Etiketi


Cepte porno vıdeo ındır Cepte_porno_video_indir
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ARKADAsIMIN KoLESiYiM
ARKADAŞIMIN KÖLESİYİM Sizlere, ayaklara duyduğum ilgi sebebiyle üniversite yıllarımda başımdan geçen bazı olaylar sonunda ev arkadaşımın ayak ve seks
3844
seks hikayeleri
Garip Bir DuyguHeyecan Verici Afrodizyak
Garip bir duygu-Heyecan verici afrodizyak Amerika’dan döndükten kısa süre sonra sıkılmaya başlamıştım . Eşim orda ben burada , kısa ama yoğun i
1634
seks hikayeleri
Dİlcanın Götünü Sikemedım Ona Yanarım
Ben mehmet arkadaslarım bana kısaca Mem der herneyse yasım 16 dilcan ise 15 yasında bı kasar bigün bizde kımse yokken dilcan annemı sormaya geldı ewl
1538
seks hikayeleri
Çiğdemle Arabada
Slm.Ben 22 yaşında bir gece kulübünde çalışan müzisyenim.Size kızarkadaşımın arkadaşıyla yaşadığım bir olayı anlatacağım.Çiğdem kız arkadaşımlabirlikt
2282
seks hikayeleri
Komşunun Karısı
Slm ben musti sizlere komşumun karısını nasıl siktigimi anlatacagım üs katta oyuran komşumuz sık sık bize gelirdi yine birgün bize geldi muahabbet ede
11401
seks hikayeleri
mini etek döllere bulandı
Ben şuan 19 yaşında biriyim.Övünmek gibi olmasın güzel ve çekiciyimdir.Almanyada yaşıyorum bu siteyi arkadaşlarımdan öğrendim ve bende yaşadığım ilgin
22188
seks hikayeleri
Konserde Tanışma
Slm herkeze ben ist erdinc yaş 25 oldukca yakışıklıym bulgaristan göcmeniym konserde tanıştım bi kızla kapalıydı gece tel konuştuk sex yaptık 2 gün so
1498
seks hikayeleri
Abim Ve Ben
ADIM ALIYE YASIM SU AN 31 YASINDA BIR BAYANIM. SIZE BASIMDAN KECENLERI ANLATMAK ISTIYORUM. BU OLAY BEN 13 YASINDAYKEN BASLADI ABIM BURHAN ISE OZAMAN
18364
seks hikayeleri
Erkek Kardeşim
ben 22 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü beyaz tenli 1.84 boyunda98-59-94 ölçülerinde bir bayanım. adım ceyda. benden 4 yaş küçük bi kardeşim varadı mu
0
seks hikayeleri
Fantezim
Odaya girdiğimiz an ikimizde sanki hayal aleminde, korku ve mutluluğu birlikte yaşıyorduk, narin vücudundan paltosunu çıkarışı dahi beni etkiliyordu,
1048
seks hikayeleri
Keşke Daha Mini Giyseydim
selam ben hülya 20 yaşındayım daha isatanbula geldiğimizin ilkaylarıydı ben alışverişe çikmış ve alışverişte gördüğüm ogüzel mini eteği almakiçin bütü
9121
seks hikayeleri
Yol Parası
|ogün sıcak bi yaz günüydü arabada mavindim bir bayan bindi mini eteğiyle kolsuz bulüzüyle o yolun yolcusuydu bana biner binmez parasının olmadığını s
3469
seks hikayeleri
Üç Erkek Usulca Yanımıza Sessizce Sokulduğunda Çok Geçti..
|Yaz akşamları geç saatlere kadar dışarıda kalırdık,çok özel şeyler yaşanmazdı ama yazlıkta bulunduğum zamanlar eve kapanmak olanaksızdı.Dışarısı tüm
4069
seks hikayeleri
dar etekli türbanlıyla
Herkese slm. Okuyunca zaten gerçek olduğunu anlayacağınız bir anımı sizinle paylaşmak istedim. Benden 4 yaş büyük bir ablam var, bi akşam ablamların a
11817
seks hikayeleri
Dersanede22cm Yedi
|ben dersi anlatırken bir an arkama yaslandım. merve’nin göbeğini açıkta bırakan bodysinin içinden beyaz kilodunu gördüm. Ve içimden o anda merv
2219
seks hikayeleri
Ama çok istedi
Geçen yıl üniversitedeyken başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum. Ben 1.86 boyunda çok da yakışıklı olmayan biriyim. Seks manyağı biri değilim am
1706
seks hikayeleri
nişanlım elifle yaşadıklarım
Herkese merhaba seksi sevgilim Elifle askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyük şans, onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izin buluş
8400
seks hikayeleri
En Güzel Yaz Tatili
Ben ve Süleyman artık icraat yapmak istiyorduk.Sonunda istedigimiz oldu ve geçtiğimiz yaz parkta iki kız gördük.Ben süleymana bunlarla tanışalım dedim
4454
seks hikayeleri
Appisin Firlamaligi
Appişin fırlamalığı geçenlerde appiş ben ve kankardeşim bi kızın evine gittik iki kız vardı biriyle ben çıkıordum neyse kankam evsahibi kızın odasına
1319
seks hikayeleri
Evli Kadınla Sex
| selam ben 33 yaşında evli bir erkeğim. bu hikayem bundan 2 ay önce olmuş bir olay,inşaat malzemesi satıyorum bulunduğum yerde bir komşum var esmer
1467
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :