Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

17 yaş sex pornoları Etiketi


17 yaş sex pornoları 17_yas_sex_pornolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Artik Benimsin
Artık Benimsin :) Ben lise 2. sınıfa giden bir öğrenciyim. Çevremin söylediğine göre yakışıklıyım. Fazla uzatmadan konuya gireyim.... Benim lise
1334
seks hikayeleri
İşyerindeki Temizlikçi Evi Temizlemeye Geldi.. Ama Ne Temizlikti..
Selam Ben murat Bolu 26 yaş. ben bir isyerinde calısıyorum. Temizlikçilerden biri isten ayrilmisti..gazetedeki ilani gören bir bayan is için geldi ne
4771
seks hikayeleri
Aman Tanrım
|slm ben 15 yasında bir gencim bu olay benım ilk deneyimim bir gün evde teyze kızımla birlikte oturuyorduk canımız sıkıldı filim izleyelim dedik teyze
2414
seks hikayeleri
HEDİYELİ SEX,PARDON MAGAZA
Merhaba. kendı kendıme bı bayanın boyle sıtelerde neişi olur diyorum ama yazıyorum işte.. gecen hafta kocam bi iş gezısıne gıttı...bende yanlızdım ..a
1342
seks hikayeleri
KARIM ÇOK GÜZEL VERİYOR
|SELAM BEN OKTAY EŞİM BELGİN ANLATTIKLARIM TAMAMEN DOĞRU İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN BEN 43 KARIM 38 BİZ 12 YILLIK EVLİYİZ HER GÜNÜMÜZ SEX İLE GEÇER
4661
seks hikayeleri
Banka
banka Bir bankada yöneticiyim, başımdan ilk kez böyle ilginç bir olay geçiyor, şubemizde ikram hizmetlerine bakacak, asgari ücret ile çalışabilecek b
1577
seks hikayeleri
KIZ KARDEŞİMLE SİKİŞİYORUZ
Bu son günlerde internet aracılığıyla okuduğum aile içi seksi hikayeleri dikkatımı çekti ve çokta etkileniyordum bende yapıp tatını almak istiyordum k
18606
seks hikayeleri
Msn Ve Msnde Sex
Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde ta
925
seks hikayeleri
Yengem bir harika
merhaba ben fatih 15 yaşındayım olay başıda geçen sene geçti yengem o sene dayımdan 1 ay önce gelmişti bursaya dayım trabzonda askerlik görevini yapıy
17130
seks hikayeleri
TEYZEMİN MARİFETİ
 Kocamdan boşandıktan sonra, babamın yanına döndüm. Tam o sırada 1999/ 17 Ağustos zelzelesi oldu. Ablamın yaralandığı eniştemin ise öldüğü haberi
4463
seks hikayeleri
Cok Canı Yandı
Mrb ben antalyadan ugur sizlerle bu anımı paylaşmak istedim ben 19 yaşındayım ve benim bi sevgilim vardı 16 yaşında hafif etine dolgun esmer sexi bi k
3367
seks hikayeleri
Gençliğe Adım
|gençliğe adım atmaya başladığımız yıllarda kadınları çok merak ederdik. günlerden yaz günüydü arkadaşlarla beraber denize girmeye gittik.belirli bir
1134
seks hikayeleri
depodayken
28 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü zayıf uzunca bir kadındım. bir firmada reklamcı olarak çalışıyordum.açık giyinmekten,erkeklerin benden gözlerini
1518
seks hikayeleri
UNUTULACAK GİBİ DEĞİLDİ
 merhaba ben kadir, ankarada yaşıyorum ve kamuda görevliyim, yaklaşık 10 yıllık evliyim, başımdan geçen olay 4 sene önce meydana geldi. buradaki
2575
seks hikayeleri
erkeksiz ailede tek olmak
SELAM ARKADAŞLAR NERDEN BAŞLIYACAGIMI BILMIYORUM AMA HAYATIMDA ILK DEFA BOYLEBIRSEY YAZIP PAYLAŞICAM GERÇI ISIMLER FALAN FARKLI AMA YINEDE BI GARIP BE
7298
seks hikayeleri
OKUL ARKADAŞIM
meraba ben izmirden okyat 1.80 boylarında kumral ela gözlü bir gencim benim şu ana kadar çok arkadaşım uldu ama böylesi hiç olmamıştı bir okul çıkışı
1372
seks hikayeleri
dere başında
Bir cuma günü bizim Of ta cuma namazından arazi olmak için başka köye gidiyordum ki cuma saati yolda geçsin diye epeyce gitmiştim ezan okunma vakitler
2611
seks hikayeleri
Onu Ozledim
Onu özledim Merhaba bundan 3 ay önce oldu ne olduysa hayatımda çok sevdiğim bir erkek vardı deli gibi severdim sözde. Bursada yasıyorum erkek arkadas
1009
seks hikayeleri
Ayaklarını Yaladım
Başı ağrıyordu. Kendisini iyi hissetmediği zamanlar inanılmaz huysuz ve kaprisli oluyordu. Ali bu durumlarda kız arkadaşıyla kavga etmemek için onun t
2734
seks hikayeleri
Nilay Hiç Etek Giymezdi
Merhaba, ben 22 yaşında bir gencim. Sizlere çalıştığım işyerinde Nilay ile yaşadığım olayları anlatacağım. Nilay benimle aynı işyerinde çalışan, 30 y
2850
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :