Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

13 luk baba kız sex hikayeleri Etiketi


13 luk baba kız sex hikayeleri 13_luk_baba_kiz_sex_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
YurtDışından Gelen Şadiye Teyzeyi Yaptım..
Selam Ben Boludan Murat.1,78 buyunda esmer yapılı ve düzgün bir vucuda sahıbım .cevremde hep beyenılen bir kişilige ve cekici bir fizigimin oldugunu b
3821
seks hikayeleri
babmla
ben 15 yaşndym şu ana kadar beni 2 kişi skti.biri abm biri kuzenim şimdide babmla babm hep içki icer babm bi aksam geldi içkili bn yatağmdydm babm ben
36787
seks hikayeleri
Ablamın Çorapları
|selam ben 20 yasıda üniversite öğrencisiyim.biz iki karedesiz. ablam ise 21 yasınadır.ancak evde hep ablamın sözü geçer.özelliklede babam ablamı çok
10137
seks hikayeleri
hostesin bir dokunuşuyla
merhabalar ben istanbuldan umut 27 yaşındayım bu yaşıma kadar ilk defa böyle harika bir am siktim inanamıyorum hala 28.08.2004 günü arabamla havaalanı
7966
seks hikayeleri
Cadirda Sinanla
Çadırda Sinanla Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim,,,Boy 178,,,Kilo 65,,,esmer yakışıklı sayılan bir gencim:),,,Hobilerim arasında doğa sporları
4130
seks hikayeleri
Karım Çok Azgın
Karım Çok Azgın selam ben ali ankara çankayada oturuyorum.karım ayten ve ben 32 yasında seksi seven bi ciftiz... karım ayten 1,65 boyunda 45 kilod
3543
seks hikayeleri
Yengemin Güzel Ayakları
Meraba ben 16 yaşındayım , yengem ayaklarına hastayım ayak fetıscısıyım bunu yazarken bıle 31 çektiriyorum yengemle şikişmek istiyorum bana bi yardımc
4433
seks hikayeleri
son çare diyip
Slm.ben şu an askerim.size lise son daki bir hikayemi anlatacağım. komşumuzun kızı ebru ile ilgili. yeni taşındığımız evin yanında oturuyolardı.ilk ön
1716
seks hikayeleri
tesettürlü selma
Selam ben serdar 28 yasında 170 boyunda 65 kg buyday tenlı seksı bır erkegım.nevsehırde ıkametkah edıyorum.. hegun ısyerıne sabah 8 dolmusuyla gıdıyo
15766
seks hikayeleri
müthiş hediye
ben serkan 30 yaşında özel bir şirkette çalışmaktayım eşim lalee ile yaşamış olduğumuz bir hikayemizi paylaşmak istiyoruz eşim lale hamileidi doktor c
1299
seks hikayeleri
bir yaz eglencesi
Yazın arkadaşım Ercan`ın yanına gitmiştim yazlıklarına. Birgün onun çok yakın bir arkadaşı olan İlay`la buluştuk. Önceden de tanıyordum İlay`ı ama yan
752
seks hikayeleri
Sikilmek istiyorummm
Ben 19 yasinda sarisin 90-60-96 olculerinde bir kizim paramparca olmak istiyorum lutfennn -Yorum yapin ulasayimİsim : ElifMail : elifister@gmail.com
19202
seks hikayeleri
20 Cm Ve Dar Deliğim
merhaba arkadaşlar ben murat sizlere 1 hafta öce yediğim müthişyarrağın tatını anladaçağım sıkı durun ve sikinizi tutun yoksa içeme alırımsizlere vere
3931
seks hikayeleri
Tadı Damagımda Kaldı Ne Kızdı Ama Beaaaa
Bundan yaklaşık 2 ay önce cep tel vasıtasıyla ank lı bi kızla tanıştım ne ben kızın yüzünü nede kız benim yüzümü görmüştü ben meraktan çatlıodum oda t
2427
seks hikayeleri
sokak kopegini siktim
onceden gencligimde yaptigimiz bir kac olayi bir arada anlattim simdi uc sene once yasadiklarimi yazacagim bizim bolgedekiler tanirlar ya tanisinlar n
13420
seks hikayeleri
Özlemi Telefonda Siktim
Özlemi Telefonda Siktim slm bursadan biri email atmış gerçekleri yaz diyor sevindim meyve veren ağaç taşlanır. dostlar benim muhasebeci çocukluk a
1560
seks hikayeleri
Ben Ve Meltem
merheba ben vefa size başımdan geçen bir olayı anlatıcam yazın bir gün meltem benim çıktıgım kızdı ben daha milli olmamıştım meltem yalaşıyorduk ama
1144
seks hikayeleri
7 Yaşındaki Baldızımı Götünden Siktim
Merhabalar.Ben Kemal.24 yaşında ve iri-yarı biriyim.Ama sikim biraz ters gibi o 14 cm.Eşimle birlikte çok güzel bir seks hayatımız var.Eşimin kız kard
20206
seks hikayeleri
Böylesi Yok
|ben koray ünv.öğrencisiyim bu olay başıma geçen hafta gelid bizim sınıfta afet gibi ayrıca mankenlik yapan bi kız vardı matematik dersinde anlamadığı
1219
seks hikayeleri
dul baldızımın yarrak özlemi
Merhaba ben Arif. 35 yaşındayım, oldukça da yakışıklı sayılırım. Boyum 1.76 ve 72 kilodayım. 5 yıllık evliyim ve karımla son derece mutluyuz. Seks hay
4328
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :