Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

12 lik kız kardeşine sex yapanlar4 Etiketi


12 lik kız kardeşine sex yapanlar4 12_lik_kiz_kardesine_sex_yapanlar4
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
teyzemi yatakta
Ben sizlere teyzemle yasadıgımbır olayı anlatmak istiyorum,teyzem balık etlı 1.70 boylarında esmer tatlısı bır hatundur kocası yurt dısında oldugu içi
2715
seks hikayeleri
otobüsteki morukla
İyi akşamlar ben bir bayan olarak gerçek adımı vermek istemiyorum bu hikayemi takma adım ile yayınlarsanız Ayşe olarak sevinirim. Ben Lise son
1276
seks hikayeleri
60 Vardı
Selam arkadaslar benimhikayem biraz garip bigün isten eve gidiyordum saatonbir bucuk vardı 60 yasında birkadın tabikinerden biliyotrsunuz diyeceksi
9393
seks hikayeleri
SİNEMADA BAŞLADI
 Merhaba ben özgür size yasadıgım tüm gercek anılarımı anlatmaya devam ediyorum...eee nede olsa istanbulluyuz...Bundan 2 yıl önceydi. O zamanlar
1606
seks hikayeleri
kızkardeşimle şakalaşırken
selam adım murat 24 yaşında 1,72 boyunda yakışıklı biriyim. Kardeşimin ise nejla 22 yaşında 1,65 boyların da çok güzel bir fiziği var.o kadar çok hika
21051
seks hikayeleri
Tatilde Abimle
AİLECEK BİR TATİLE GİMİŞTİK ABİM BEN BABAM VE ANNEM.GÜZELCE KUMSALDAGÜNEŞLENİYORDUK DENİZE FİLAN GİRİYORDUK ABİM BİRDEN GEL SENLE JETSKİ YE BİNELİMDED
9109
seks hikayeleri
Işyerindeki Gençler
Bir işyerinde sekreter olarak çalışıyorum. İşyerinde iki tane yakışıklı delikanlı vardı. İkisi de iyi arkadaştılar. İkisine de aralarını bozmamak için
1612
seks hikayeleri
Teyzemin Kızı
Teyzemin Kızı Daha küçük yaşlardan beri teyze kızı ile çeşitli oyunlar oynar o zaman bile cinselliği keşfetmeye çalışırdık. o zamandan beri teşhirc
0
seks hikayeleri
iş arkadaşımın karısnı siktim
Hakan abi beni evlerine çağırdıgında eşi çok güzel yemekler hazırlar yerdik hepbirlikte.caylar pastalar börekler ikram ederdi.bende ilk evlerine gitme
2355
seks hikayeleri
Seninle
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyo
1118
seks hikayeleri
Beni Becerdi
Ben 18 yaşında iri göğüslü çok güzel bir kızım. Annemle ve 11 yaşındaki kızkardeşimle birlikte yaşıyoruz. Babamdan bize kalan apartmanın kirasıyla iyi
0
seks hikayeleri
18 lik kardeşim ve ben
Size kardeşimle olan çıldırtıcı ve gerçek olayı anlatacağım. Geçen akşam evde tv izliyorduk annem yerde yüz üstü uzanmış kardeşimle bende kanepede otu
12678
seks hikayeleri
Türbanlı Karımı Siktirdim
Slmlar karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir
28100
seks hikayeleri
Kadin Hocanin Tadi Bambaska
Kadın Hocanın Tadı Bambaşka Slm ben sanem. Esmer ve balıketi biriyim. (Sizi pek alakadar etmiyor galiba ama bu sitede her okuduğum hikayeye böyle baş
18391
seks hikayeleri
karımın sevgili arkadaşını becerdim
Evliyim ve 37 yaşımdayım. Eşimde 36 yaşında eşimle anlaşarak evlendik. Eşimle sex hayatımız çok iyi. Haftada en az 4 defa sevişiriz ve en az iki defa
14797
seks hikayeleri
Komşu Kızını Patlattım
Komşu Kızını Patlattım Selamlar uzun zamandır bu bölümü okuyup büyük zevk alıyorum kemal ben 21 yaşında atletik yapılı kendi halinde normal birisiy
1848
seks hikayeleri
Internete Gelen Kız
|iyi günler ben ümit 18 yaşındayım ve internete çalışıyorum.ve seks için azdıkça azıyordum.bi sabah interneti açtım temizlikyaparken bir kız geldi.çok
1303
seks hikayeleri
son çare diyip
Slm.ben şu an askerim.size lise son daki bir hikayemi anlatacağım. komşumuzun kızı ebru ile ilgili. yeni taşındığımız evin yanında oturuyolardı.ilk ön
1764
seks hikayeleri
40 lık leyla ablayla
mrb ben göktürk size anlatacağım hikaye bire bir yaşanmış gerçek bir hikayedir inanın bana. bu olay benim başımdan iki yıl önce geçti yani ben 23 yaşı
2043
seks hikayeleri
GÖRMEDEN BİRBİRİMİZİ
merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismai
1175
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :